Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 28 2024 19:40:26
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Virum - Sisu 18/1 2008
Album
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 1 - hold 5
Forfatter Stemningsrapport fra "down under"
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 21-02-2007 14:57
Nå jeg troede, at det var mig der skulle skrive en stemningsrapport og nu troede I sikkert at det var fra et helt andet sted, men det der er desværre kun tale om PTI's spillelokaler.

Det var første gang jeg var der, så var blevet advaret, men det var ikke så slemt. Der kom heldigvis en vagt samtidig med os, for PTI var ankommet men havde glemt at slå låsen fra, så vi kunne i princippet ha' stået der uden for døren endnu - som den berømte svigermor.

Det afgørende i kampen var dels at vi ikke holdt fast ved 1-1 og dels at jeg 2 gange satte 2-0 føringer overstyr!! Til gengæld var jeg lige ved at lære Jakobs lidt specielle bevægelsesmønster at kende i doublen. Det blev dog også her til et nederlag på 3-2.

Men godt gået af Jakob - Og ja Stig hans fornavn staves vist med "k" -
at han vinder 2 singler mod sine tidligere holdkammerater. Som PTI sagdesmiley"Enten er du blev bedre sine vi spillede på samme hold eller også...."

Til Volle; Da det var første gang jeg var der, så havde jeg fået en udførlig rutebeskrivelse, men den inkluderede ikke anvisning til, hvor fadølsanlægget stod, så forklaringen på nederlaget må findes andetsteds - F.eks. som forsøgt i teksten ovenfor.

Til Merete; Vi kunne bestemt godt have brugt lidt kvindeduft "down under" til at neutralisere den indelukkede svedlugt, som formentlig
har sat sig i alt bygningsværk gennem årene, men s'følgelig også for at nyde godt af dit altid vindende væsen.

Til Stig; Ovennævnte skal slet ikke forstås som en underkendelse af din udtagelse til kampen. enhver tolkning i den retning eller for den sags skyld i en hvilken som helst anden retning, må stå for læserens egen regning og vil hverken blive af- eller bekræftet herfra.
Forfatter RE: Stemningsrapport fra "down under"
Flemming
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 21-02-2007 16:40
Jamen, da jeg sidst var på stedet, vistnok i 1971, da var det eneste oplivende moment kælderbaren i bygning 101, men den er måske blevet nedlagt eller er kun fredagsåben?
Forfatter RE: Stemningsrapport fra "down under"
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 21-02-2007 17:08
Godt alle hold ikke er som jeres! Hvis de var ville jeg aldrig få lavet noget som helst.smiley

Nu har jeg snart tilbragt det meste af dagen med at læse spændende historier om små gnavere, nedbrændte huse, låste døre mv. Samt ikke mindst været hensat til fortiden ved mindet om min næsten gamle hjemmebane hvor jeg trænede med gode gamle Hanno, da jeg boede på kollegium ved DTU i starten af firserne. Ak ja. Ham har jeg for resten stort set ikke set siden Isser og jeg blind dated ham med min veninde – heller ikke hende for den sags skyld. I øvrigt havde jeg helt sikkert kunne føre alle direkte frem til Kælderbaren!

Sejt at et hold skriver hele 3 indlæg om et 10-4 nederlag – I er en drøm for en webmaster..smiley




Forfatter RE: Stemningsrapport fra "down under"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 21-02-2007 19:04
Jamen det var dig der skulle skrive, jeg sendte bare nødsignal, men det blev kun til en fuser, jeg dufter hverken af dame og vinde kunne jeg heller ikke, så tak for "opringningen", den kostede på flere fronter, men så er der heldigvis serie 1, dem kan jeg stole påsmiley og så skal vi have et billed af ham Sandvad, han kan jo gå hen og blive en "gevinst" for klubbensmiley, mon ikke super adm. allerede ligger inde med et macho foto !!smiley
Forfatter RE: Stemningsrapport fra "down under"
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 21-02-2007 23:32
Tak for den fine rapport Henrik. Det var som at være der selv. Jeg kender ikke selv til fadølsbaren, og jeg faldt heller ikke hverken over eller i nogen tønde med fadøl, den ene gang jeg tidligere har været ude at spille mod PTI.

Din double med Jakob må have krævet en særlig teknik, for lokalet er vel ikke stort nok til at I kunne passere hinanden bag bordet? smiley

Kom igen Henrik, du kom sent igang med sæsonen, ny klub, ny spilletrøje, nyt job, ny frisure, Dolls der skal holdes styr på og hvad ved jeg. Jeg er glad for at du er kommet godt ind på holdet. Det har været en vind-vind situation, ligesom medarbejderen hos Punkt 1. Til næste år slår du igennem, og kommer op på dit gamle B77 niveau. Mindst smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005