Forfatter |
En jysk mus og PTI |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 21-02-2007 09:51 |
|
|
har ikke så meget med hinanden at gøre, og dog. Når musen har gnavet længe nok i et kabel, bliver isoleringen så tynd, at der skabes en lysbue. Varmen starter en brand. Hele taget overtændes og en mellemstor fabrik ligger kort efter nedbrændt. Sådan en hændelse betyder at forsikringsmanden må melde fra til kampen, og hvad gør man så?
Stig og Merete blev overvejet, og jeg kan se at der har været debat om UK's beslutning om at pege på Stig, men her må jeg sige, at når det gælder PTI's undergrundslokaler, hvor gammelt støv og armsved er det første man kommer i tanke om, så er det altså ikke et sted, man sender en pæn pige som Merete. Noget andet er, at lokalet er så smalt, at man står med ryggen op mod væggen mens man spiller. Denne spillestil passer rigtig godt til Stig, som heller spiller side-til-side end lige ned ad bordet
Tak til dig Stig. Jeg ser at du endte med en uheldig lodtrækning og mødte de 3 bedste, og at det ikke blev til sejre. Et nederlag på 10-4 blev det samlede resultat.
Jeg venter spændt på en lille stemningsrapport fra kampen. |
|
Forfatter |
RE: En jysk mus og PTI |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 21-02-2007 11:04 |
|
|
Ak ja Poul, uden holdkaptajnen til at holde styr på tropperne går det galt ind i mellem selv for dette ellers så tiljublede mandskab. Tankerne var nok allerede ved fadøllet i kælderen i bygning 101. |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 21-02-2007 11:29 |
|
|
Selvom holdet ikke vandt, er det en fornøjelse at der stadig findes enkelte gentlemen tilbage i klubben, der ikke sender pæne piger hvor som helst hen. Tak Poul
Og hvis Stig brugte lidt mindre tid på at hetze mod mig i boksen, kunne vi måske også snart få den stemnings rapport??
|
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 25-02-2007 22:13 |
|
|
Stemningsrapport? Har brug for en forklaring på hvordan det kunne gå så galt! Kan man nu ikke rejse væk i blot en enkelt uge? Første kamp i Virum vandt vi 10-4....! |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 26-02-2007 13:56 |
|
|
Redegørelsen sendes til kontoret i Stockholm... |
|