Forfatter |
De 6 sikre sejre blev til 5.......... |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 08-02-2007 23:30 |
|
|
Og derfor blev det kun 7-7 i aftenens kamp mod Helsingør - mere følger når der kommer et detaljeret kampreferat fra holdlederen. |
|
Forfatter |
RE: De 6 sikre sejre blev til 5.......... |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 09-02-2007 12:41 |
|
|
Kære Serie 2. At tænke sig, at I næsten kan spille 14 kampe på samme tid som serie 3 spiller 10! Siger det så noget om at serie 3 kæmper mere for hver eneste kamp og aldrig giver op, eller....
Det værste igår var næsten, at det var lige før at baren lukkede før vi nåede at bestille en velfortjent fadbamsel - og Gud forbyde at det nogensinde kommer til at ske igen |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 09-02-2007 13:36 |
|
|
Vi venter stadig på nyt om serie 2, blev der overhovedet spillet, eller er Hr. Nørgårds tanker i Farum, her vil Nørgård gøre rent bord ifølge kilder der er tæt på "Værløse", så måske kommer der slet ikke noget fra kampen i går men så må andre jo tage over, det er set før |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 09-02-2007 14:23 |
|
|
Sorry Guys n' Dolls, men jeg har haft sindsygt travlt på jobbet - med arbejde - og det er sidste dag inden vinterferien, så jeg har en masse jeg skal nå at have færdigt.
Jeg skal nok vende tilbage om nogle dage, men måske Stef i mellemtiden kunne skrive lidt om den tætte kamp? |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 09-02-2007 17:18 |
|
|
Jeg ligger lidt lavt m.h.t. kampen - prøver at komme lidt ovenpå igen efter kraftige beskyldninger om at hele holdkampen blev afgjort på nogle servefejl.
Men når man står med medaljerne om halsen her i weekenden, så ser alting anderledes ud (tror kun der er 3 med i Veteran 40....) |
|