Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook Marts 19 2024 12:21:26
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album

Album
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 1 - hold 5
Forfatter Reflektioner fra ”a new coming”
Daddy
Brugere

Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Tilmeldt: 29.01.07
Lagt på d. 06-02-2007 20:51
Nu efter 7 års pause kan jeg konstatere, at 2 gange træning ikke er nok til at få genskabt finmotorikken og skrueblindheden er i sit absolutte peak og Nikolai har idag belærte mig om, at det kun er divisionsspillere, der har benarbejde, så har jeg besluttet mig for at sætte mig et ambitiøst mål. Inden udgangen af sæsonen slår jeg
Poul’erne og stig HVER GANG og ved næste nytår har jeg mindst 1800 point på rating. Opfølgning på disse mål kommer 1. – øøhh 2. januar 2008 smiley

M.v.h. Peter

PSsmileyHvem i hulens navn har sluppet ham autisten løs, der hele tiden bestemmer hvem der spiller mod hvem? Har aldrig oplevet noget lignende smiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 07-02-2007 15:43
Det glæder jeg mig til at følge, kan man spille på den "lange", for så har jeg julegaverne hjemme!smiley Nu ved jeg ikke hvem du mener, vi har jo mange sjove typer i klubben, læs bare Hauths indlæg fra "en dag i klubben", så vil også du føle dig hjemme!smiley
Men som Poul Steffensen siger, der er vandbærere og stjerner i denne klub, så må vi se hvor du havner..., men jeg skal nok sige HVEM du skal spille med næste gangsmiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 07-02-2007 18:56
Udemærket med en mere der er skrueblind - nu kan der sgu snart laves en klub i klubben.....
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 07-02-2007 21:19
Ja, jeg skal i hvert fald arbejde hårdt på, at du ikke når delmålet at slå mig smiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Daddy
Brugere

Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Tilmeldt: 29.01.07
Lagt på d. 25-02-2007 18:27
Status ultimo februar 2007

25. februar 2007 blev et vendepunkt.

Indtil dato havde jeg hverken vundet en kamp til træning eller for den sags skyld ved kl 2 og 3 ved ØM. Jeg væltede bare ned af ratinglisten, men har taget det hele med et smil, da jeg vidste det ville vende smiley

I dag ved Furesø Cup gik jeg endda videre fra puljen og vandt tilmed en 1/8 dels finale rimeligt sikkert. Men i ¼ finalen mødte jeg en psyker, der råbte YES, hvis jeg lavede en fejl. Absolut usportsligt, men nok uundgåeligt i disse tider.

Til gengæld slog Poul Nørgaard selv samme psyker i finalen ved totalt at ignorere modstanderen og alene koncentrere sig om at spille. Poul spillede simpelthen helt super (helt klart på serie 1 niveau), det var en fornøjelse at se hvor sikker han er blevet både i forhånd og især baghånden. Det var tilmed tydeligt, at Poul tænker over sit spil. Flot gået.

I semifinalen, da Poul havde tabt et sæt til Marco ”Neubauer” fik Poul i øvrigt uvurderlig god rådgivning fra en Virum mand, jeg ikke lige har navnet på. ”Op i tempo Poul, så kan han ikke følge med”. Som sagt, så gjort. Marco var færdig.

Merete havde desværre lige forinden tabt til Marco ”Neubauer” 12-10 i 5. sæt. Det kunne have været fedt hvis Poul og Merete var løbet ind i hinanden. Og hvem skal man så holde med smiley

Til gengæld vandt Merete Dame Klasse 1, så "Pressechefen" har ligeledes gjort det supergodt idag smiley

Peter
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 25-02-2007 20:21
Tak Peter, også for fotos fra stævnet. Altså for et par træningsaftener siden (den ene gang vi har mødtes) må jeg tilstå at jeg grinede højt af ambitionsniveauet du spillede ud med, men efter i dag er jeg dybt imponeret.

Stadig en lidt lallende spillestil smiley men flotte angrebsåbninger, også kaldet spilopbyggende loops smiley, og ikke mindst hårde smash. Du var som forvandlet.

Det er jo ikke en lineær fremgang. Den er progressiv smiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 25-02-2007 20:57
Jeg FATTER ikke hvad der sker når man for en gangs skyld ikke er med hvor det "sner", men har Nørgård nu fået EEN til på sit hold og hvor er Steffensen, har kontoret åben om Søndagen eller er han bare i "klubben" og hvem spiller på Onsdag i serie 3, hvis nogen ellers har interesse, eller er det gået op i "flyveSUSer" og guldbarrer, eller er de sidste rester af klasse 3 spillere sparet væk af Andkjær??!! Nå, jeg kan jo altid rette bander ud og hente vand til Nonnemann!smiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 26-02-2007 13:49
Jamen Stig, du var jo så savnet til stævnet, at jeg var nødt til at spille double med Per Mølholm! Vi endte på en andenplads og fik en flot pengepræmie på 100 kroner - hvilket gik lige op med gebyret!

Jeg er sikker på at du ikke havde skudt bolden i nettet, da vi var bagud 9-10 i femte, og at du heller ikke havde ladet dig gå på af modstanderholdets 4 svinebolde i træk lige forindensmiley

Er du igen ude i mytteriplaner med den svenske kontorchef? Op på bordet med det Styre, så vi kan diskutere detsmiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 26-02-2007 23:22
Stig, nu diskuteres der ikke mere! - det er tid til handling. Vi tager den uden for forummet med de relevante potentielle spillere og udvalgte sponsorer.
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 27-02-2007 08:17
Der er koldt på toppen ....... kan jeg mærkesmiley
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Daddy
Brugere

Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Tilmeldt: 29.01.07
Lagt på d. 06-03-2007 17:46
Så vandt jeg også den første kamp i kælderen


Modstanderen snakkede som et omvandrende statisk tænkende tågehorn og jeg kan stadig høre ekkoet afsmiley”KOM SÅ STIG..” og ”KOM SÅ STYRE..”

Inden 5. sæt åbnede Stig en Power drink og nærmest slugte dåsen (eller var det de nyindkøbte tænder, man kunne høre?). Men lige meget hjalp det. Min første ”kældersejr” kom i hus. Har noteret
mig, at Stig gerne vil træne serv, men jeg tror nu nærmere træningen burde hedde "serv retur" smiley

Og så lige en kort update på Furesø Cup:

http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.dbtu/result_turn.hms?fb=DBTU&os=S00360135&stv=S00521005

Men stadig klubbens pt. bedste klasse 4 spiller smiley

Tænk lidt over denne StigsmileyMon ikke det er sådan Nørgaard tænker smiley

"What ever it is that you want to become a champion in - don't you ever try ask someone, who's not one - how to become one..."

Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 06-03-2007 18:39
Kunne godt se ud som "Daddy" allerede er klar til at spille tirsdag/torsdag - server åbenbart som en bordtennisgud. Hvis det så viser sig at battet ikke virker, kan man jo håbe han har en protese han kan bruge i stedet for....
Forfatter RE: Reflektioner fra ”a new coming”
Daddy
Brugere

Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Tilmeldt: 29.01.07
Lagt på d. 06-03-2007 19:25
Når klasse 4 spillere omtales som guder, så er inflationen altså over 10000%.

Mit bat har iøvrigt aldrig virket smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005