Forfatter |
Oprykning??? |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 29-11-2006 22:35 |
|
|
Allerede da vi mødtes i Fredensborg kunne man mærke stemningen hos alle"med et nederlag er vi sikre på at blive i rækken". Det gav også den forventede udvikling, idet vi i løbet af ganske kort tid kom bagud 5-1, som vi alle åbenbart (ubevidst selvfølgelig) ønskede.
Men så gik det pludselig op for os, at vi egentlig er gode nok til større udfordringer og i løbet af 25 minutter (ca.) var stillingen 5-8 til Virum og den sidste kamp var uden betydning.
Det var som om - uden at jeg er sikker på det - at serie 1 kampen ved siden af gik helt i stå i denne periode.....
6-8 til Virum - det ser godt ud hvis alle begynder at spille godt..... ingen grund til at gå i detaljer med de individuelle resultater, men det skal dog nævnes at "Nonnen" vandt alle singler stensikkert og at vi vandt begge doubler.
Det bliver vanskeligt for andre at spille sig ind på dette hold |
|
Forfatter |
RE: Oprykning??? |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 30-11-2006 00:50 |
|
|
Æv, æv og 3 gange æv. Er netop i træningslejr på La Santa og havde håbet at det var nok til endnu en reservetjans på HOLDET alle taler om og vil være på, men sådan skal det åbenbart ikke være
Nå, tillykke med sejren alligevel... (ville have lavet en smiley her, men det vil min pocket pc ikke)l
Redigeret af Merete d. 30-11-2006 00:53 |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 30-11-2006 16:18 |
|
|
Efter nederlaget til Mads Lynge, godt nok med kun 2-points nederlag i hvert eneste sæt, men alligevel, har jeg indset at der må radikale skridt til. Stig har snuppet Eufemiano Fuentes for næsen af Vendelbo, som nu har svært ved at vinde kampe, så jeg må finde på noget andet, og det skal ikke være at træne mere. Jeg vil snarest lade mit etui (til battet) gå rund, i håb om at nogle barmhjertige klubkammerater vil give en skærv til en fedtsugning. Så skulle den være klaret, og jeg er klar til 2. division (mindst).
|
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 01-12-2006 12:52 |
|
|
Hvor er det herligt at du ikke går i detaljer, det er jo uden betydning i den store sammenhæng hvem der vinder de der kampe....... |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 01-12-2006 13:26 |
|
|
Det der med fedtsugning er lige noget for din kollega Buchwaldner, han holdt et længere foredrag om overvægtige Virum-spillere og recepten er klar:" Luk munden og spil". |
|