Forfatter |
5. holdet ser godt nok giftigt ud |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 27-10-2009 22:42 |
|
|
I aftenens kamp mod HBK 89 stillede 5. holdet i absolut stærkeste opstilling (Nørgaard sad over), og det viste sig at give gevinst i form af en klar 12-2 sejr, hvilket bragte holdet op på en 1. plads i rækken foran Amagers unge drenge, som vi møder i næste uge.
Styresen, Nonnen og Buus gjorde rent bord i singlerne mens undertegnede skuffede med et enkelt 2-3 nederlag (8-11 efter føring 8-3.....). Inden doublerne slog Nonnen fast at han gerne ville spille sammen med Stig, da de efter Steens opfattelse spiller utrolig godt sammen - dette må holdkaptajnen dog nok se nærmere på inden næste holdkamp, da Steen og Styre tabte klart 3-0.
Men alt i alt en fremragende indsats - nu ser vi frem til næste kamp mod Amager, hvor vi bl.a. skal møde Danmarks hurtigste drengedoublepar..... |
|
Forfatter |
RE: 5. holdet ser godt nok giftigt ud |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 28-10-2009 16:00 |
|
|
hvor var øllet Hr. Steffensen, vi er jo vant til de kolde fra kassen når Nørgård er på plads, så stærkeste opstilling var noget lunken og især når både Nondal, kasseren og til sidst Volle var på lægterne. Det må bare ikke ske og så kan du jo "doublere" på Amager, der er du jo i civilt tøj Så alt i alt en fin aften,selvom hold 7 måtte bøje sig for Allerød. PS; Stef, husk lige at bruge din "time-out" til andet end "brandtaler", dem tar vi til julefrokosten
Styre |
|
Forfatter |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 28-10-2009 16:19 |
|
|
Ja - ikke for at gnide salt i såret, men jeg havde allerede fået en "kold" fra kassen af 1. holdet som tak for støtte og måske også dommertjans. . Hvis jeg havde haft mulighed for at komme i kælderen noget før, havde formanden selvfølgelig ikke fået lov til at smide en 8-3 føring i afgørende sæt, ligesom doublerne var blevet frisket lidt op. Jeg ved godt, at I vandt Jeres Poul, men noget utraditionelt at køre en double med 2 venstrehænder. |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 30-10-2009 20:26 |
|
|
Rigtig set Flemming - jeg overvejede allerede tidligt i kampen at spille med højre hånd (for at få det til at passe), og det ville helt sikkert ikke have gjort nogen forskel da jeg ingenting ramte. Godt at Jacob kunne afgøre det alene.
Hvis du kunne have trukket Styre og Nonnen op til en doublesejr, så var jeg blevet imponeret for alvor! |
|