Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 18 2024 21:56:29
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Stig og Sus i aktion
Serie 3 mod Allerød
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 1 - hold 5
Forfatter Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 22-02-2008 09:53
Længere tager holdkampene ikke efter hånden. Fortsætter udviklingen kan vi starte holdkampene kl. 20:30 og stadig nå en fadbamse inden hallen lukker. Til gengæld må underholdningsværdien have ligget nogenlunde på niveau med at se mig slå græs i bar mave.

Gladsaxes Karsten, den næsten ufejlbarlige med Sandvad-like spillestil, måtte Steen og jeg overgive os til. Steffensen tog en flot revance fra sidst de mødtes. Herudover vandt Gladsaxe - også med Karsten på holdet - deres double mod Steen og Søren. Under kampen, efter kampen, i badet og under fadbamsen måtte vi høre på skænderi om fordeling af ansvaret mellem de to. Læren på være, at vil man ikke flytte sig, må man selv afgøre bolden med det samme!

11-3 til Virum forresten.

Og så må jeg lige bekende at have snydt mig til en sætsejr mod Karsten. Efter bolden tydeligt havde ramt hans hånd, og kun hans hånd, men landet fint på min side af bordet, griber jeg bolden, og tæller pointet til mig. Han spørger pænt hvorfor jeg stoppede spillet, og jeg svarede, at man ikke måtte ramme den med hånden. Jeg må have lydt overbevisende, for den accepterede han. Steffensen fortæller mig efterfølgende at man fakstisk må slå til bolden med hele underarmen. Nåh, uforbeholden undskyldning herfra til Karsten, hvis du måtte læse dette, men den bedste mand vandt jo alligevel - eller måske netop derfor kan jeg høre Meretes Ekko.
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 22-02-2008 11:55
Godt spillet gutter - ham Karsten er altså ikke nem at spille imod, hvilket jo også dokumenteres af at Poul N ikke kan vinde med snyd... M.h.t. tiden på de 1.42 vil jeg gerne bemærke at rekordforbedringen formentlig alene skyldtes at Henrik ikke var på hold denne gang!

Vedbæk hentede en snæver 8-6 sejr i går, så det var tæt på. Nu må vi håbe de snubler på Furesø, så vi selv kan afgøre det i den sidste kamp. Under alle omstændigheder er vi med sejren i går sikret oprykningsspil.
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 22-02-2008 18:02
Jeg vidste det, sådan drenge, uden "far" som holdt en sjælden friaften!smiley og så glæder vi os til oprykningskampene og "bar mave i græs" v/ Nørgård, håber ikke det bliver det vi vil huske for denne sæson!!smiley Godt du var vågen Stef, nu da Nondal lå syg, ellers havde han omgående rettet det "håndslag"! smiley Sandvad havde aftens tilbud, men mon ikke "prisen" bliver sat ned og Sus "op", det kunne godt smage derhenad!smiley
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 23-02-2008 11:07
Ja, når jeg ikke kan slå nogen i top 3 på vores egen kreds' topliste, så må jeg jo gå på rov i en anden kreds. Nappede lige nr. 3 dér, men tabte desværre til ham, der ligger nr. 1.

Det bliver i øvrigt spændende at se, hvilket hold fra den kreds vi skal møde i den første oprykningskamp. Nr. 1, 2 og 3 har samme pointtal og nr. 4 ligger kun 1 point efter. Nr. 4 kan dog ikke kvalificere sig, da de er udeblevet fra en kamp. Mit bud er, at Stenløse vinder og Jægerspris bliver nr. 2, selvom det er Helsingør der fører nu.
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
Niels Nondal
Brugere

Antal indlæg: 4
Bopæl: Holte
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 23-02-2008 12:29
Hverken Poul eller Poul har ret. Man må faktisk godt returnere med hånden, men hånden går kun til håndleddet. I reglerne er det formuleret således

2.5.7. En spiller RAMMER bolden, hvis han rammer den med sit bat, holdt i hånden eller med sin bathånd nedenfor håndleddet.
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
poseman
Brugere

Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Tilmeldt: 01.12.06
Lagt på d. 23-02-2008 14:22
jeg frygter ikke nogen fra den kreds.
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 23-02-2008 17:35
Kan du så hører efter, Buchwald?smiley Nondal har igen TALT og så er der ikke mere at komme efter, mon ikke vi skal "resevere" Nondal til vores "slutspil", nu da TO holdledere ikke kan finde ud af hvad der er arme og ben!!smiley Tænk hvis vi tabte på en bold som blev "nikket" over, den risiko tør jeg ikke løbe!smiley Iøvrigt er der ledige pladser på dommerkurset til foråret!!smiley
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 23-02-2008 17:44
Bare rolig, Stig - Vi har en uddannet dommer med i de 2 sidste kampe - Han var bare optaget af en anden holdkamp inde ved siden af i torsdagssmiley
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 23-02-2008 19:26
Tak Nondal, det er sådan noget info vi har brug for når nu Sandvad er optaget af sine tøser. Også tak til dig Styre, godt at se at du stadig er helt skarp i returneringerne...smiley
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 24-02-2008 08:48
Takker Nondal, jeg vidste det egentlig godt. Jeg er bare ikke så stærk i det der med hvor de forskellige kropsdele sidder og hvad de hedder.

I øvrigt regner kaptajnen med at Stig er lige så stærk i sine bordtennis returneringer på torsdag, som han er i sine skriftlige her i weekenden. Man er jo på hold for at vinde kampe!
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 25-02-2008 14:27
JA, gu er man med for at vinde, men så skal der jo også være nogle modstandere og dem kan jeg se IKKE på Torsdag!!smiley Men istedet vil jeg sætte kursen mod Kildeskoven d. 4 Marts, der skulle de nemlig stå og vente.......smiley Nu er der vel ikke gået "Sommer" i holdlederen, for det kniber da gevaldigt med hukommelsen i flere "retninger"??smiley Bare ikke Østserien har rørt ved noget "ømt"!! ellers er der også kurser i smiley"Ny i klubben" til sommer.......................smiley
Forfatter RE: Virum High Five - Gladsaxe i tiden 1:42
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 25-02-2008 17:16
Godt at se at du stadig er oppegående Stig, og det er jo også denne form for opbakning der kendetegner et stærkt hold.

Hvornår præcist ligger de der kurser?

Redigeret af Poul S d. 25-02-2008 17:17
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005