Forfatter |
Time out - Men råddenskab |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 23-01-2008 00:36 |
|
|
Jeg havde håbet at holdlederen havde taget denne tjans også - Men vi må s'følgelig fordele opgaverne
Vi tabte til Værløse med 8-6
Men vi havde også ryggen mod muren fra starten, da Søren desværre var blevet syg - Go' bedring, Søren og han er jo vores 1. mand
Poul S. tog 2. Det samme gjorde jeg sagde hunden og så tog vi 2 doubler - Sammensætningen var 2 x Poul + Steen og jeg.
Poul S. har størst ære af kampen, da han igen nappede en over 1900-ratet spiller
Men det er for mig et mysterium, hvordan Værløses 4. mand kan have under 1600 i rating. Han spillede til over 1700 på dagen, og det er dybest set det der afgør kampen til deres fordel - respekt for det til ham
Et surt opstød vil jeg dog tillade mig at komme med i nederlagets stund (nogle vil kalde det tudefjæs - Men jeg tror altså at jeg vandt mine 2 kampe ved rigtig timing af denne regel) - Jeg bliver så gu' sur over at blive lagt for had af modstanderne over at benytte mig/os af time out-reglen, selvom vi befinder os i serie 2 - Uanset på hvilket niveau vi befinder os, så er en regel en regel - Også i serie 2 |
|
Forfatter |
RE: Time out - Men råddenskab |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 23-01-2008 00:39 |
|
|
Jeg glemte lige at takke Stig for at han kom og heppede/levede sig ind i kampen på vores vegne - Tak for det Stig
Og tak for skak-bogen - Den hjalp i denne kamp |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 23-01-2008 07:57 |
|
|
Efter min opfattelse viser Virum faktisk høj moral i denne kamp. Vi er nede 5-3 inden doublerne - Nørgaard og Nonnen har tabt begge deres kampe, og er slet ikke på toppen. Alligevel løfter de sig moralsk, og Sandvad/Nonnen vinder deres double sikkert mens kaptajnen/Nørgaard tildeler Bøg(1955)/Skov(1916) deres første double nederlag i denne sæson på et "torden-loop" af Nørgaard direkte på serven ved 10-9 i femte sæt.
Således 5-5 og alt var åbent igen, men Værløse har altså et godt hold, der på papiret (og på dagen) er væsentlig bedre end vores.
Michael Skov var storspillende, og tager alle 3 - skal dog nævnes at Nonnen er meget tæt på at få ham i sækken. Derudover er Nørgaard også ganske tæt på at overraske mod Bøg.
Alle kæmpede 100% og så kan man ikke forlange mere (selvom det er sk... ærgerligt!).
Redigeret af Poul S d. 23-01-2008 07:58 |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 23-01-2008 11:45 |
|
|
Det er jo det geniale med opbygningen af denne hjemmeside - Tak for den, Merete
Hvis den ene overser nogle aspekter, så kan andre komme til og tilføje |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 24-01-2008 13:56 |
|
|
ØV, ØV, så tæt og så langt fra, men sådan er det på det niveau vi nu engang er på Jeg må nok sige at Hr. Nørgård var langt fra daglig vande, men biltur fra Viborg var også hård kost og hvordan i vandt doublen aner jeg stadig ikke, her ramte Stef hvad der var at ramme, mens Nørgård havde ET slag til 11-9 i femte,sådan arbejder man i IF.. Nonnen spillede fint i lange perioder, men falder på små fejl og dårligt net, men manglede også noget mere TJU...... Sandvad spiller "bare" derudaf og bruger skakbogen helt rigtigt! og så er han ikke bange for at sige "om igen" på en serv og time-out til stor irritation for visse Værløsefolk Men kampen "godkendt" I gjorde alle hvad I kunne og så er den ikke længere..... |
|