Forfatter |
2 Sørener mod 1 |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 18-01-2008 00:47 |
|
|
Virum-Ballerup 12-2 !!
Selvom de var i overtal mht. Sørener, så var det os der vandt duellen
Volle mente, at vi kunne få problemer, da han så Ballerups hold - Tak for den tvivl - Den satte os ekstra op og koncentrationen var optimal
Det var dog nederen efterfølgende at konstatere, at Søren Henningsen kun har 1608 i rating - men det kan vise sig at være rigtig godt for Stig - Så kan det være at han lige netop kan forblive klasse 3-spiller indtil ØM.
Søren Jepson er vist ikke videre glad for Virum-spillere Han har stort set kun tabt singler til os i denne sæson - Dem har han så til gengæld tabt 5 af - Selvom han stadig har over 1800 i rating.
Søren, Steen og jeg tog 3 singler og Stig 1 - Mens Steen og jeg nappede 1 double
Tak til Nondal, Thomas, Volle og Alsøe for tilskuer-opbakning. Og personlig tak til Alsøe for opvarmningen |
|
Forfatter |
RE: 2 Sørener mod 1 |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 18-01-2008 01:21 |
|
|
Hvad er nu det, tæller mine kampe kun med halve point. Selv mener jeg at jeg vinder to single kampe, ellers er det lidt svært med 12-2 når vi kun vinder en double, men Sandvad er jo stand-in holdleder, så må jeg bare rette ind Ellers en meget koncentreret holdkamp, hvor kun Marcher skulle have særbehandling og det fik han så!! Dejligt med Thomas,Alsøe, Volle og Nondal, så kan de komme med deres "ombold" i TV, det her er sjovere sagde Nondal og Volle havde som altid på forhånd dømt Danmark til at tabe, så det takker og bukker vi for Så opskriften til 1 holdet er klar, så er vi også på plads på Lørdag Kl.14 Fru. Marcher var som sædvanlig på plads, en fornøjelse med sådan en fast joker! |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 18-01-2008 07:51 |
|
|
Godt gået gutter!! Også ok at Styre gør sig klar til ØM, når han kan se at der er råd til det - lad os håbe at scoren ikke bliver afgørende for kampen om førstepladsen! |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 18-01-2008 10:43 |
|
|
Ups - Sorry Stig - Det var sent i går, så
Stig har iflg. mine beregninger nu 1698 i rating, og det vel og mærket udregnet efter en god nats søvn |
|
Forfatter |
shn
Brugere
Antal indlæg: 5
Lagt på d. 18-01-2008 10:52 |
|
|
Hej med jer
Jeg vil hurtigt fastslå, at Stig spillede en kanonkamp - med held havde han slået Søren J igen!11-4 til Styre i første - Jepson så kun røgen - udover de bolde Stig plantede lige i sækken på ham - Synd at han nåede at spille andet en contra inden kampen var slut.
Så er jeg helt uforstående overfor Steffs kommentar om scoren - Vi kan sku da ikke vinde meget større ind vi gør og Vedbæk sætter hele tiden kampe til. Nu skal vi bare være klar på tirsdag mod Værløse, som ratingmæssigt er det bedste hold i rækken. Vel og mærke i stærkeste opstilling.
Som Henrik sagde - snupper vi point der, så er vi sikker på mindst at spille om oprykning.
God weekend - Nonnemann
Steen |
|
Forfatter |
shn
Brugere
Antal indlæg: 5
Lagt på d. 18-01-2008 11:35 |
|
|
Ja - jeg er klar over, at jeg kiksede "end" et par gange i mit indlæg, men der er jo ikke fortrydelsesret - Vores hold spiller kanon - lad os håbe, at vi kan ride videre på bølgen - indtil vi er rykket op.
Steen |
|