Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 25 2024 15:06:32
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
gumleliberec
Album
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 1 - hold 5
Forfatter Nedtur på Ny Holte Skole
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 10-12-2007 22:48
Lad det med det samme være fastslået, at vi mødte et ualmindelig velspillende Vedbæk hold.

Her en times tid efter konstaterer jeg nu, at Sandvad taber alle sine kampe, og Nørgaard og Posemand vinder 1 hver - men jeg kan ikke rigtig ærger mig, idet ingen spillede dårligt - der blev kæmpet!

Med lidt flere marginaler vinder Søren over Theis A (taber i 5te, som er helt lige) og over Jonathan N, men på dagen gik det den anden vej.

Herudover vinder Posemand og undertegnede den "lette" double - i den anden double var Nørgaard og Sandvad chanceløse.

Jeg selv napper 3 sejre; herunde min første "over-2000-skalp".

Konklusionen er at vi slutter 1. halvdel på en anden plads 1 point efter Vedbæk - så der er stadig håb om oprykning.

Har i øvrigt netop briefet Steen og Styre om resultatet, og skulle hilse fra Styre og sige, at han mener han ville have nappet 3 sejre, så holdet til lejligheden var stillet forkert op - men den tager jeg sgu på mig.

Hilsen Kaptajnen på vej til Letland.....
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
poseman
Brugere

Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Tilmeldt: 01.12.06
Lagt på d. 10-12-2007 22:55
lorte kamp!
det er hvad jeg kan sige
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 10-12-2007 23:02
Rigtig flot spillet Stef, 3 sejre incl. Theis Andersson, + doublen. Det er bare høj klasse. De eneste kampe vi fik herudover var Sørens sejr over deres unge håb Alexander og min sejr over Michael Gravenhorst - som denne sæson er skiftet fra Virum til Vedbæk. Der er ganske rigtigt ikke noget at sige til Vedbæks sejr. Jeg tror ikke engang at en anden opstilling af os fire havde ændret på resultatet. Så det er bare at bøje sig i støvet og ønske Vedbæk tillykke.smiley
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 10-12-2007 23:04
Henrik, den med Ny Holte Skole, kom nu, her har du fået dig en aversionsmiley
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
poseman
Brugere

Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Tilmeldt: 01.12.06
Lagt på d. 10-12-2007 23:04
poul, jeg havde nok vundet over Alexander, hvis jeg havde mødt hamsmiley
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 10-12-2007 23:11
Ja jeg ved ikke om det er politisk korrekt, men Ny Holte skole min bare r..smiley

Dermed ikke ment, at forholdene var dårlige eller modstanderne var usympatiske eller noget som helst i den stil. Det var bare ikke min aften. Det ene nederlag mod en på papiret noget dårligere modstander kunne sagtens være gået min vej, men i de 2 andre singler følte jeg mig som en hund i et spil kegler, og i doublen var Poul N. og jeg helt væk. En cadeaux til modstandernesmiley, for jeg syntes ikke jeg spillede decideret dårligt.

Det var bare sådan en aften, hvor ens mangler blev udstillet lidt rigeligtsmiley, fordi modstanderne stort set ikke fejlede på noget tidspunkt.

Men rigtig flot af vores kaptajn, Poul S., at han snupper alle sine 3, og på den måde faktisk holder os inde i matchen indtil den næstsidste singlesmiley

Det bliver en helt anden kamp på hjemmebanesmiley
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
sus
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 11-12-2007 08:21
smiley uanset nederlag mod Vedbæk - vil jeg sige stort tillykke til Jer med jeres halvårs stilling. Det er da super flot gået. - Tror egentlig at hold 6 ligger på samme plads bare lissom set fra den anden ende. smiley Så er I alle vel klar til at fejre det den 22.12 smiley
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 11-12-2007 15:46
Jeg havde sms´et med holdlederen flere gange da jeg fornæmmede under kampen i Torsdag, at nået var under opsejling, der var en underlig uro på lægterne, især var det Hr. Sandvad jeg kunne høre, men hvad han "underholdte" med, fik jeg ikke fat i, det er svært når man spillersmiley men holdleder Stef bad mig om at være omklædt, da der nok ville ske en rokade i sidste øjeblik og alt tegnede til at det var Sandvad som skulle "gå af"! og derfor varmede jeg op i Virum med Nonnen for ikke at vække opsigtsmiley men telefonen forblev tavs og derfor kom vi ikkesmiley Nu må Stef tage en jule-tænker og så er jeg sikker på at nogle må danse længere om juletræet, da en "minister" rokade må blive nødvendigsmiley Ellers godt kæmpet, selvom jeg er lidt "skuffet" over Marcher, da jeg nu lagde vejen forbi Magasin Mandag og spurgte om hvor legetøjsafdelingen ligger!!smiley Sidste nytsmileyNørgård fast mand på 6 holdet!!! smiley
Forfatter RE: Nedtur på Ny Holte Skole
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 12-12-2007 00:04
Kynisk hold kaptajn vurderingsmileyPå en god dag ville Styre få et enkelt sæt i sådan en kamp (helt ekstra ordinærtnært vinde mod Michael). Steen ville vinde mod Michael og muligvis tage noget mere på en god dag. Men andre ordsmileyStay low!! De var bare bedre på dagen og vi håber på at nappe dem i anden halvdel!!! Come on now from Latvia!
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005