Forfatter |
Nedtur på Ny Holte Skole |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 10-12-2007 22:48 |
|
|
Lad det med det samme være fastslået, at vi mødte et ualmindelig velspillende Vedbæk hold.
Her en times tid efter konstaterer jeg nu, at Sandvad taber alle sine kampe, og Nørgaard og Posemand vinder 1 hver - men jeg kan ikke rigtig ærger mig, idet ingen spillede dårligt - der blev kæmpet!
Med lidt flere marginaler vinder Søren over Theis A (taber i 5te, som er helt lige) og over Jonathan N, men på dagen gik det den anden vej.
Herudover vinder Posemand og undertegnede den "lette" double - i den anden double var Nørgaard og Sandvad chanceløse.
Jeg selv napper 3 sejre; herunde min første "over-2000-skalp".
Konklusionen er at vi slutter 1. halvdel på en anden plads 1 point efter Vedbæk - så der er stadig håb om oprykning.
Har i øvrigt netop briefet Steen og Styre om resultatet, og skulle hilse fra Styre og sige, at han mener han ville have nappet 3 sejre, så holdet til lejligheden var stillet forkert op - men den tager jeg sgu på mig.
Hilsen Kaptajnen på vej til Letland..... |
|
Forfatter |
RE: Nedtur på Ny Holte Skole |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 10-12-2007 22:55 |
|
|
lorte kamp!
det er hvad jeg kan sige |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 10-12-2007 23:02 |
|
|
Rigtig flot spillet Stef, 3 sejre incl. Theis Andersson, + doublen. Det er bare høj klasse. De eneste kampe vi fik herudover var Sørens sejr over deres unge håb Alexander og min sejr over Michael Gravenhorst - som denne sæson er skiftet fra Virum til Vedbæk. Der er ganske rigtigt ikke noget at sige til Vedbæks sejr. Jeg tror ikke engang at en anden opstilling af os fire havde ændret på resultatet. Så det er bare at bøje sig i støvet og ønske Vedbæk tillykke. |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 10-12-2007 23:04 |
|
|
Henrik, den med Ny Holte Skole, kom nu, her har du fået dig en aversion |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 10-12-2007 23:04 |
|
|
poul, jeg havde nok vundet over Alexander, hvis jeg havde mødt ham |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 10-12-2007 23:11 |
|
|
Ja jeg ved ikke om det er politisk korrekt, men Ny Holte skole min bare r..
Dermed ikke ment, at forholdene var dårlige eller modstanderne var usympatiske eller noget som helst i den stil. Det var bare ikke min aften. Det ene nederlag mod en på papiret noget dårligere modstander kunne sagtens være gået min vej, men i de 2 andre singler følte jeg mig som en hund i et spil kegler, og i doublen var Poul N. og jeg helt væk. En cadeaux til modstanderne, for jeg syntes ikke jeg spillede decideret dårligt.
Det var bare sådan en aften, hvor ens mangler blev udstillet lidt rigeligt, fordi modstanderne stort set ikke fejlede på noget tidspunkt.
Men rigtig flot af vores kaptajn, Poul S., at han snupper alle sine 3, og på den måde faktisk holder os inde i matchen indtil den næstsidste single
Det bliver en helt anden kamp på hjemmebane |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 11-12-2007 08:21 |
|
|
uanset nederlag mod Vedbæk - vil jeg sige stort tillykke til Jer med jeres halvårs stilling. Det er da super flot gået. - Tror egentlig at hold 6 ligger på samme plads bare lissom set fra den anden ende. Så er I alle vel klar til at fejre det den 22.12 |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 11-12-2007 15:46 |
|
|
Jeg havde sms´et med holdlederen flere gange da jeg fornæmmede under kampen i Torsdag, at nået var under opsejling, der var en underlig uro på lægterne, især var det Hr. Sandvad jeg kunne høre, men hvad han "underholdte" med, fik jeg ikke fat i, det er svært når man spiller men holdleder Stef bad mig om at være omklædt, da der nok ville ske en rokade i sidste øjeblik og alt tegnede til at det var Sandvad som skulle "gå af"! og derfor varmede jeg op i Virum med Nonnen for ikke at vække opsigt men telefonen forblev tavs og derfor kom vi ikke Nu må Stef tage en jule-tænker og så er jeg sikker på at nogle må danse længere om juletræet, da en "minister" rokade må blive nødvendig Ellers godt kæmpet, selvom jeg er lidt "skuffet" over Marcher, da jeg nu lagde vejen forbi Magasin Mandag og spurgte om hvor legetøjsafdelingen ligger!! Sidste nytNørgård fast mand på 6 holdet!!! |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 12-12-2007 00:04 |
|
|
Kynisk hold kaptajn vurderingPå en god dag ville Styre få et enkelt sæt i sådan en kamp (helt ekstra ordinærtnært vinde mod Michael). Steen ville vinde mod Michael og muligvis tage noget mere på en god dag. Men andre ordStay low!! De var bare bedre på dagen og vi håber på at nappe dem i anden halvdel!!! Come on now from Latvia! |
|