Forfatter |
Virum 5 forsat på maks. point! |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 16-11-2007 00:03 |
|
|
På en aften hvor doublerne blev afgørende forsatte holdet takterne fra tidligere og besejrede Furesø - en af de andre bejlere til 1. pladsen - med 8-6. Østmand var vanen tro utrolig svær, og på trods af gode indsatser af både Søren (1-3) og Sandvad og Steen, var han ikke til at slå i aften.
I Nørgaards fravær (noget med en bonustur til skumle Tallin vistnok), med Styre (stadig ubesejret) på bænken og i øvrigt også på tilskuerpladserne med Nondal (tak!), kunne de fire S'er køre endnu en sejr hjem. Meget koncentreret og intensiv indsats fra alle!
To doubler, 1 single til hver af Sandvad, Steen og Søren og helt usædvanligt 3 sejre til kaptajnen (som undgik Østmand.....) var så nok til at holde skansen. |
|
Forfatter |
RE: Virum 5 forsat på maks. point! |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 16-11-2007 10:53 |
|
|
Hold k... hvor er I bare go'e
Furesø var anset for at være en af sværeste modstandere, så jeg hæfter mig ved "måden". Holdkaptajnen tager 3, én single til hver af Jer andre, og så vinder I begge doubler. Åbenbart en helt rigtig opstilling af doublerne, og i hvert fald en fantastisk holdindsats
Hvordan skal jeg nogensinde kunne komme tilbage som holdleder - når vi aldrig har spillet bedre, end under Steffensen? |
|
Forfatter |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 16-11-2007 12:24 |
|
|
Det er ikke en let problemstilling, kan jeg godt se, men prøv at arbejde lidt med det, ikk´? :h |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 16-11-2007 12:43 |
|
|
FORNØJELSE at være "holdleder" denne aften, det er ikke magi, men det vigtigste, at være koncentreret HELE tiden, holde fokus, tænke på næste "træk" så det gør ondt på modstanderen og det var lige de midler især Steffensen og Sandvad gjorde brug af, med flotte sejre til følge Marcher er stadig vores bedste kort, men jeg har indkaldt ham til en "teknisk samtale" i Magasins Cafeteria Nonnemann er ikke på toppen, en virus driller, men gjorde igen fin figur og især doublen var der fine takter, så Nonnen har stukket den rigtige kurs
Igen stærkt at fru. Marcher og Nondal igen var på plads til dette gys |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 16-11-2007 15:19 |
|
|
Hvis vi ikke kommer ud af efterårssæsonen med maksimumpoint må jeg overveje at lade kaptajnrollen gå tilbage til Nørgaard. På den anden side har Nørgaard aldrig spillet bedre end nu (i hvert fald ikke siden Københavnsmesterskabsjuniorfinalen i 1982), og det kan jo have noget at gøre med at presset som kaptajn ikke er der. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med at Nørgaard nu rent faktisk - for første gang i flere år - kan se kuglen med begge øjne.... |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 16-11-2007 17:01 |
|
|
Ja, tak, sådan en kaptajn skal jo både tage beslutninger, huske bolde og alt muligt, så du har nok en pointe der. Nåh, nu vil jeg køre hjem vel vidende, at det heller ikke i dag lykkedes at køre firmaet i sænk.:h |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 16-11-2007 21:57 |
|
|
tak Stig, jeg giver gerne en kop kaffe i magaen, hvis vi kan få de mentale ting på plads.
Men sikke en aften med høj dramatik, og en meget fokuseret Steffensen, har aldrig set ham så tændt før, og dog kiggede engang gennem nøglehullet ind til hans soveværelse, men det er en helt anden historie. Kan kun afsløre, at det ikke var Klaus Olsson der var derinde med ham. |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 16-11-2007 23:30 |
|
|
Ja - Hvad skal jeg så sige til den sejr - Træning mandag fra kl. 19.00, anyone? |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 17-11-2007 00:41 |
|
|
jeg ligger træningen lidt på hylden, så kommer ikke mandag |
|