Forfatter |
Så er der kun Styre og Poseman tilbage.... |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 09-11-2007 00:04 |
|
|
11-3 over Herlev og Virums 5. hold fastholder førstepladsen. To nederlag til Nonnemann, som ikke var på toppen i dag. Et enkelt nederlag til undertegnede, som betyder at der nu kun er 2 "100%-jern" tilbage på holdet.
Flot spillet af Nørgaard og Søren - 3 gode singler fra hver og en rigtig god double af Nørgaard/Nonnemann. At den sidste double blev vundet er vanskeligt at forstå, eftersom hverken (især) Søren eller undertegnede kunne ramme kuglen....
På torsdag venter så Furesø, hvor vi forventer at kunne give Østmand og Spanget kamp til stregen.
Redigeret af Poul S d. 09-11-2007 00:05 |
|
Forfatter |
RE: Så er der kun Styre og Poseman tilbage.... |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 09-11-2007 15:26 |
|
|
Set fra 6 mandens briller var det en lidt mærkelig kamp, hvor det til tider var svært at se om hvad vi ville og hvorfår, men Marcher stråler jo som en sol og har også spillet, så Volle, hold du bare stokken tæt til kroppen og gi dig god til genoptræningen........
Ellers var holdleder Stef ude i "banden", men det skal du holde dig fra, det går ud over benarbejdet... Nørgård vinder flotte 3, "stærkt øl"
Nonnemann ramte ikke lige dagen, men sådan er det på et "presset hold" og det er jo noget du godt kan li..... |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Lagt på d. 09-11-2007 15:50 |
|
|
Jeg synes ikke der er ret meget plads i den kælder..... |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 09-11-2007 18:27 |
|
|
ja dejlig aften i kælderen i Virum, nåede dog at få sved på panden, men det kan kun skyldes jeg var lidt små syg. lavede ikke det store i mine kampe.
Men dejligt at se, at stig og jeg er i samme klup. Tror vi skal til at træne kl 18 sammen med eliten |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Lagt på d. 09-11-2007 20:17 |
|
|
Søren, tillykke med det - det var sikkert din sygdom der var årsag til at du konstant prøvede at skade mig i doublen.... |
|