Forfatter |
En kuet Nørgaard |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 25-10-2007 00:27 |
|
|
Ballerup-Virum 2-12
Jeg borer lige lidt ekstra i Nørgaards ellers vidt åbne sår, men det er kærligt ment, Poul
Fuldt hus til de 3 S'er i single; Steen, Styre og Sandvad. Poul havde en enkelt svipser, som forhåbentlig ikke kommer til at koste for meget eller ?? Poul vil nemlig gerne ud og spille stævner i klasse 3, så....
Og så kunne Styre og Sandvad ikke helt komme sig over at være bagud 2-0 i sæt i doublen , men fik den dog ud i 5 sæt
Nå men tilbage til Nørgaards kuethed. Da vi efter kampen gjorde regnskabet op, måtte vi konstatere, at Poul var den eneste, der havde tabt en single, og så kom Sandvad for skade at sige, at han oven i købet ingen gang havde mødt Ballerups bedste spiller
Og så gik snakken ellers mest på, om double-resultatet skulle tælle med, når vi gjorde op, hvem der havde været 1. mand på dagen |
|
Forfatter |
RE: En kuet Nørgaard |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 25-10-2007 08:13 |
|
|
Henrik, du bør ligge i din seng og sove så sent om natten!
Dejlig aften i Ballerup. Hyggelige folk, vi mødte. Tak for øl, Steen. Stærkt spillet alle sammen. |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 25-10-2007 11:12 |
|
|
det er sgu godt gået drenge.
Kan se det bliver svært for mig, at spille mig tilbage på holdet når Stig bare tordner derudaf.
Det kræver noget intens træning |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 25-10-2007 11:44 |
|
|
Tillykke med sejren gutter - kom igen Nørgaard. Det står nu krystalklart at Styre/Sandvad ikke spiller flere doubler (på hold 5!).
Kaptajnen fra Turku |
|
Forfatter |
RE: Sengetid og doublerne |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 25-10-2007 13:56 |
|
|
Der er stjerner og der er vandbærere. Vandbærerne skal jo lige være færdige med at servicere stjernerne, og det blev jeg altså først færdig med på det tidspunkt - Hvor er der en svedig smiley henne ?
Jeg synes nu ikke, det står så sløjt til med Stig og mig i doublerne, men det er holdkaptajnen, der bestemmer (selvom jeg s'følgelig godt kan komme med nogle idéer). Der var i hvert fald ingen indvendinger i går mht. sammensætningerne. |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 25-10-2007 20:18 |
|
|
Så røg den double, men øllet smagte og Nonnemann er førstemand, men Nørgård ser farlig ud med briller, så vi afskriver ham ikke helt, vel Stef? Sandvad er begyndt at råbe, det klær ham, især når han havner nede ved banden og spiller "Vense-bold" på sin egen måde
Hvor er det stærkt Marcher, gad vide hvad Volle tænker, han kender dig jo "dårligt" Mon ikke benet har fået en ekstra "tur" med Jette! |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 26-10-2007 06:54 |
|
|
Nørgaard har stadig mulighed for at bide sig fast - men så kræver det jo også en eller anden form for træningsindsats. De næste 2 kampe mod Værløse og Furesø kan blive afgørende og kan han tage 6 sejre der, så ser det i hvert fald lidt bedre ud..... |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 26-10-2007 12:31 |
|
|
Sådan holdleder, mere enkelt kan det jo ikke siges og så har Nørgård JO TO kampe for at vise om han vil være med!!!
Good Week ! |
|