Forfatter |
Så kan du lære det Bremer |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 15-11-2006 09:05 |
|
|
Forud for gårsdagens kamp blev jeg mødt af Københavns BTK´s cheftræner Martin Bremer, som mente, at vi ville få klø af hjemmeholdet, da han jo selv har trænet dem i denne sæson. Den spådom måtte vi jo søge at gøre til skamme. Vi stillede med formationen Koch, Wieth, Nicolai (i stedet for Starup) og mig selv. En kamplysten og sejrshungrende trup, der da også kunne forlade Remisen med en 9-5 sejr efter en god indsats. Koch igen solid med 3 sejre, mens Christian og Flemming vinder 2 hver. De to kampe vi taber er begge med 9-11 i 5. sæt i kampe vi ligeså godt kunne have vundet - især Christian som "soldede" en 8-3 føring i afgørende sæt op. Nicolai vandt ingen singler men ydede et væsentligt bidrag i hans og Kochs 3-2 gevinst i doublen efter at have været nede med 0-2. Christian/Flemming tog sig sikkert af den anden double. Sejren kan der ikke pilles ved Bremer, og vi ligger nu bekvemt placeret i midten af rækken. |
|
Forfatter |
RE: Så kan du lære det Bremer |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 15-11-2006 17:51 |
|
|
Sådan! Godt klaret.
Og tak fordi der med jer er et hold der "gider" taste referat ind, til stor glæde for alle os nysgerrige, der ikke kan vente på at Info Sport bliver opdateret.
Redigeret af Merete d. 15-11-2006 17:52 |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 15-11-2006 18:45 |
|
|
Jamen Volle, med dig som cheftræner for Østserien er det ikke en overraskelse, du har jo folk med der tør spille bordtennis, så kan de komme med hele trænerstaben, det vil du da være kold over for, hvis jeg kender dit overblik rigtigt! |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 15-11-2006 18:52 |
|
|
Det' sgu flot, Volle. Bremer er garanteret en god træner, men man kan også træne for meget. 4. holdet har erfaring og snilde, så I topper på rette tid |
|
Forfatter |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 16-11-2006 08:38 |
|
|
Erfaring har vi masser af, men vi har sgu ikke toppet endnu (håber jeg). Men alligevel - tak for alle roserne. Man bliver jo helt høj!!! På den anden side er der jo så også dybere at falde, ups....:D |
|