Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook Maj 03 2024 18:30:18
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
De første tilskuere
Serie 3 mod værløse
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | 2. division Midt
Forfatter Den omvendte verden?
Flemming
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 18-03-2009 11:37
Tirsdag 17. marts var dagen hvor klubmesteren blandt østserieholdets 4 stamspillere skulle findes. Der har været talt om denne aften hele sæsonen, og vi andre har i tide og utide måttet høre på en del "skræp" fra de sidste to års mester Starup. smiley
Lars kunne vel også med rette kaldes forhåndsfavorit. Vundet de seneste 2 år, flest ratingpoints og sluttede sæsonen som klar førstemand. smiley
De øvrige på holdet er jernmanden fra Køge, Henrik Koch, som har vist stigende formkurve på det sidste, "bomberen" Christian Wieth samt holdets nestor, altmuligmand og indpisker Flemming.
1. rundesmileyLidt uventet 3-2 sejr til Flemming over Henrik (matchbold til Flemming i 3. sæt), som virkede kold og lavede en del uprovokerede fejl. I den anden kamp vandt Christian - ligeledes lidt overraskende - 3-2 i en meget tæt kamp over en lidt for passiv Starup.
2. rundesmileyVentet sejr til Christian 3-2 over Flemming, som dog bed godt fra sig og førte 2-1 i sæt og 6-4, men det var ikke nok. Starup kom igen og slog Henrik klart 3-1.

I sidste runde kunne Christian således med en sejr over Henrik sikre sig titlen for første gang, men sådan skulle det ikke gå. Henrik ville det anderledes på trods af, at han kun havde æren at spille for. 3-1 til Henrik efter en god indsats. smiley

Både Lars og Flemming kunne derfor blive mestre ved at vinde det indbyrdes opgør. Lars følte sig meget sikker og forsøgte at psyke Flemming inden kampstart ved at gøre opmærksom på at han dels var kommet fra baghjul og snuppet pladsen som førstemand, dels at han har minimum 150-200 ratingpoints flere end Flemming.

Jeg kunne kun svare igen ved at gøre Lars opmærksom på, at han altså har tabt til mig i klubmesterskabet de sidste 2 år, og at der ikke var nogen grund til at lave om på det. Det blev der heller ikke. Jeg vandt 3-1 og sikrede mig klubmesterskabet. Hele 2 tilskuere fulgte triumfen fra sidelinien, nemlig Flemin og Merete. :h

Vi fik desværre ikke afgjort, hvem der er det bedste doublepar da Christian måtte opgive at fuldføre på grund af dårligt knæ ved 2-1 i sæt til Flemming/Christian. Vi skulle også bare have afgjort det på nogle af de talrige matchbolde, vi havde i 3. sæt. smiley

Men dejligt at have håneretten et helt år smiley. Jeg glæder mig allerede til næste sæson i en lidt lettere udgave og med et forhåbentlig bedre knæ. smiley
Forfatter RE: Den omvendte verden?
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 18-03-2009 19:14
Stort tillykke til den nye Virum østserieholdmester smiley

Det er altid spændende at følge jeres kampe for I giver den altid gas!
Forfatter RE: Tillykke Flemming
starup
Brugere

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 16.12.06
Lagt på d. 18-03-2009 23:42
Det var fortjent smiley

Du spillede godt i går og havde den fornødne rutine .....

Stort tillykke herfra
Forfatter RE: Den omvendte verden?
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 20-03-2009 16:34
den omvendte verden, jamen er det ikke noget med "gør det du er bedst til" som en kendt bank siger!!smiley så det er godt du stadig følger sloganet Volle. stort tillykke, selvom du nok har psyket med dit såkaldte dårlige knæ......smiley


Styre
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005