Forfatter |
"SMS- en farlig cocktail" |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 27-01-2007 03:24 |
|
|
I fuld narkose, men uden hjælpemidler er Nondal på plads, godt gået med det knæ! Kort efter blæser Steffensen ind og med sine kælne pennestrøg står der 5-1 inden vi i expres fart når doublen og her er vi nede 8-10 i femte, men uden Venses "omrokeringer med krøl og sigt efter bordet" og Issers rolige hånd om fadbamsen, plus Alsøes snerren om at "Det lille hus på prærien" hvor de spillede bold, var tæt på afslutningen og den ville han se på TV, så havde vi ikke vundet med 13-11! Vi holder fast ved de gode råd og Sus holder hovedet koldt og får os i havn med 9-1!! Se, det er sådan en aften i klubben, hvor alle er glade for at have betalt ved kasse 1 hvor Andkjær sidder
I badet sagde Holger at han gerne ville have nogle omgange med Merete, men her sagde Mini-Dolls stop, det renderi dur ikke og så mange borde har vi jo heller ikke Tak til Værløse for en festlig aften og til Henning for snakken om baraktiden på Virum skole!!
Mon ikke Helsingør ryster i bukserne for vi har lavet en ny cocktail, hvor indholdet ikke er kendt, men det kan man se Onsdag Kl.19.30, hvor prøvesprængningen vil finde sted og sms´erne er "sendt"! |
|
Forfatter |
RE: "SMS- en farlig cocktail" |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 27-01-2007 15:07 |
|
|
Stort tillykke. I er ganske skræmmende når I vælger at toppe allesammen på samme tid.
Jeg må lige høre om du har hestehale eller om det er brylcremen som holder håret væk fra øjnene |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 27-01-2007 15:32 |
|
|
Den flotteste midterskilning i klubbens historie!! |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Lagt på d. 27-01-2007 19:32 |
|
|
Tak for I begge kan lide den smarte frisure fra 69 i CF hvor jeg var brandmand på middelfart karserne. Så jeg er også i stand til at slukke de to Dolls, hvis de bliver for varme
Brylcrem var ikke noget "blomsterbørn" brugte, på en måde så vi bare sådan ud efter en tur på ølejr
Stærkt indlæg Hr.Steffensen og godt du har fået ny profil!
Vi savnede dig Nørgård, men godt du er på med endnu et positivt indlæg dem kan vi altid bruge! |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 27-01-2007 22:58 |
|
|
Hvis det ikke var brylcrem eller hestehale, så kunne det være lidt interessant at vide hvor du havde haft det hår henne....i "69"
Redigeret af Poul S d. 27-01-2007 22:58 |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 28-01-2007 08:59 |
|
|
Altså!! Denne side "was meant to be" sober
|
|
Forfatter |
stig
Brugere
Lagt på d. 28-01-2007 20:00 |
|
|
Jeg er HELT enig Merete, MEN der er jo nogen der tænder på uniformer, men plejer det ikke at være Dolls, det har jeg da hørt fra min søster og svigermor, men det er måske omvendt |
|