Forfatter |
Syd på i 7 graders frost.... |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 26-01-2007 08:53 |
|
|
På trods af vejrlig og mangel på træningsmakkere, var det uden tøven jeg drog sydover mod Virum hallen i det elendige vejr med henblik på at opnå den eftertragtede position som midlertidig holdleder!
Jeg nåede netop frem i tide, således at jeg kunne konstatere at de to første kampe var endt med en sejr til hver af holdene (kom igen Sus, du havde ham næsten). Det kunne blive en gyser tænkte jeg, og tænkte slet ikke på håndbold...
Men som beskrevet af Vendelbo andet steds på hjemmesiden gik det herefter slag i slag, og det endte med en overbevisende 9-1 sejr til Virum. Specielt i doublen blev der vist gode takter; i hvert af Merete... (kom igen Styre!).
I singlerne var Styre helt suveræn, og Merete satte sig også igennem. Herudover 2 sejre til Sus, hvor det var helt tydeligt at kontraspillet virkelig kører nu!
God tilskuerindsats fra Nondal, Thomas og Vendelbo. Mere tvivlsom indsat fra Alsøe, der blot dukkede op med bemærkningen "du sagde det kun tog 5 minutter Thomas, nu har du været væk i 20....". |
|
Forfatter |
RE: Syd på i 7 graders frost.... |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 26-01-2007 09:32 |
|
|
Med hensyn til den midlertige holdleder position, er jeg sikker på at vi kan finde ud af noget mere permanent
Der er naturligvis allerede billeder i vores album:
http://www.vsbtk.dk/photogallery.php?album=30
|
|
Forfatter |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 26-01-2007 11:34 |
|
|
Fjern det grimme billede på din profil Poul
Tillykke til hele serie 3 holdet - godt kæmpet mod Værløse.
Og hvilken fantastisk underholdende kamp mellem Stig og Holger. PONDUS !!!!! |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 26-01-2007 11:44 |
|
|
Stort tak til publikum for supporten og vores super-vikar holdleder. Det både hjælper med publikum på og alle de gode råd der følger på vejen. Normalt er jeg ellers ikke meget for alt for mange tilskuere til mine nederlag, men må faktisk erkende at det både hjælper og er meget sjovere. 1000tak |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 29-01-2007 08:31 |
|
|
Nu synes jeg altså ikke du er helt fair, Thomas! Poul ser da super godt ud - også på sit profil billede
|
|