Forfatter |
"Buchwaldner uden GPS" |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 09-11-2006 10:54 |
|
|
Så kom Veteran B igang og Karlslunde tog imod B. Waldner og Stig på 3 sal og uden for mange dikkedarer og opvarmning var vi i gang og efter 40 min. stod der 3-2 til Karlslunde og der blev så budt på øl i de tilstødende lokaler! Spillemæssigt er der stadig et stykke vej, især for B.Waldner der ikke vandt nogen sæt og som gør det alt for svært for sig selv, med mange lette boldtab og servefejl, mon ikke en opsang og hård styring fra træner-Isser ville hjælpe på noget af det, eller er det bare et spørgsmål om tid?
Nu har B.Waldner GPS, men den lod han ligge derhjemme og istedet køre efter kort som "rigtige mænd" gør, med det resultat at vi flakkede rundt i Karlstrup, Solrød og vestlige Karlslunde og på hjemvejen gik både kort og mobiltelefon ned, så B.Waldner måtte ud af bilen for at søge efter sin Bente, der var til Tupperware show i Allerød. Mon ikke Nørgård holder et kursus i "hvor opbevarer man sin GPS"!
Vi kommer igen på Lørdag i Næstved hvor vi møder Stefan og Frederiksværk med fornyet optismisme i store dele af kroppen! |
|
Forfatter |
RE: "Buchwaldner uden GPS" |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 09-11-2006 11:13 |
|
|
ha ha ha ha...du skriver altså sjovt Styre.
Mht. til min elev BuchWaldner så skal det nok komme. Der skal bare lige hul på bylden. Selvtillid i bordtennis betyder alt
For yderligere at skærpe Buchwaldners og hans holdkammeraters motivation på både Veteran B holdet og serie 3 holdet udlover jeg en lille gulerod i form af en gratis (jule?)fadbamse i Forpagteriet når det første point kommer i hus |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Lagt på d. 09-11-2006 15:17 |
|
|
DET lyder godt Isser, vi vil gøre ALT for at få fingre i de jule-bamser, det er da det der skal til, så er vi jo osse en slags professionelle spillere og hvad der dertil hører..... |
|
Forfatter |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 09-11-2006 15:24 |
|
|
Kom igen Svenne & Co. - Med den træningsindsats der bliver lagt for dagen med personlige trænere, massører, lommepsykologer og hvad ved jeg, kan det da kun være et spørgsmål om kort tid, før serie 3 eller Veteran B holdet kommer på tavlen. Jeg er selvfølgelig klar med opbakning i aften til Jer, men der skal altså gås til stålet, hvis der skal point i skuffen. Jeg giver en forfriskning i tilfælde af point i aften. |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Lagt på d. 09-11-2006 15:47 |
|
|
Mon ikke cyklen skal frem iaften, med alle de forfriskninger der ligger på spring i køleskabet, det dufter allerede af julefrokost, Volle vi ER på! |
|
Forfatter |
RE: Tillykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 09-11-2006 23:54 |
|
|
Hurra I vandt !!!!!!!!
Det hjalp med mine gulerødder hva
"Jule bamserne" står klar til jer tirsdag kl. 20.30 ELLER torsdag kl. 20.30 i næste uge....og ja jeg kommer begge dage. Skal spille old boys DT næste weekend og er pt. meget dårlig efter 3 ugers skadepause. Men serie 3 jeres sejr og ikke mindst optimisme har inspireret mig meget |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Lagt på d. 10-11-2006 16:30 |
|
|
Sådan Isser, jeg vidste du bare skulle på banen så var den der og sikken en, hele 7-3, kan man ikke smage bryggen allerede.
TAK Volle for den dejlige indsats igår, uanset hvad, så hjælper det utroligt meget at holdet bliver bakket op ALLE bliver bedre af det.
Nu glæder vi os osse til dine forfriskninger, så vi vil snart være klar i hallen og nyde sejrens sødme! |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Lagt på d. 31-12-2006 13:34 |
|
|
En god julegave til Buchwaldner fra Bente, en pandelygte med forskellige farver lys, så nu kan Waldner køre uden GPS og kort, tænk hvad man ikke kan få nu om dage, du har et stort hjerte Bente og tænker på hele holdet når godt frem, tak....... |
|