Forfatter |
"SUS + det Løse" |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 09-03-2007 19:44 |
|
|
Vi var klar til sidste hjemmekamp med de faste fans på plads og ind af døren kom tre mand, som kunne være med i reklamen:"Det ER EN OMMER!" Og reklame for Stenløse var Per tæt på, da han fik Meretes ansigt til at "stene" og kroppen blev "løs", men med "DM i rykken" fik super Dolls spillet sig "fri" og dermed var stilen lagt og når Sus samtidig fik forhånden til at tordne, så blev Per blæst omkuld med 3-0! I doublen styrede Sus også slaget og med de nemme ord:"Lad dem nu bare gøre fejlene!", det var som taget ud af skaksproget og det var lige hvad jeg kunne forstå, så med den konstellation må Merete "hænge" ud med Ramberg!! Da det var Sus sidste kamp i denne sæson, hun har andre "planer" ude mod Hillerød, så vi skyndte os til 9-1 og op til fadbamser og en snak med "kontor-Stef" om nye "frække" sammensætninger til næste sæson Alt ligger åbent, da Nørgård ikke havde nogle kommentarer om også holdleder posten skal i "udvalg"! Tak til ALLE der har fulgt dette hold, som på udebane var meget frygtet, da mænd HADER at tabe til The Dolls, men det har jeg nydt i fulde drag!! |
|
Forfatter |
RE: "SUS + det Løse" |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 09-03-2007 21:21 |
|
|
Ok. Må vist bare erkende at jeg har dummet mig rigtig meget. Først da jeg tillod at I spillede doublen sammen. Vidste det allerede da jeg hørte Stig råbe beundrende til Sus”Du spiller jo som en gud” - ok han mente nok som en bordtennisgudinde, men alligevel. Har han f…. ALDRIG råbt til mig. Dog skal Poul S havde tak for det nye udtryk, maybe I can use that in another referat?
Anden gang var da jeg insisterede på at Stig skulle skrive referat i dag – eftersom vi kun er 2 mod Hillerød, kan jeg næppe undslå mig.
Og det bliver kun værre. Det var mig der skrev holdets statistik, hvorefter Sus efter 1. kamp sagde”Så har jeg vundet mine 33 procent, behøver ikke spille mere nu, vel?”
Når alt det er sagt så er vores hold bare det bedste og jeg kommer til at savne jer så meget, hvis vi ikke skal spille sammen næste år!!!
|
|
Forfatter |
RE: Tillyke |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 09-03-2007 23:47 |
|
|
Som i morgen var jeg også lovet ud igår, så jeg kunne desværre ikke støtte Jer - Det fortjener I ellers, både pga. at I er de personer som I er, men også fordi I er ski' go' støtter selv |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 10-03-2007 08:47 |
|
|
Jeg vil også gerne sige tak for alle de skægge timer vi har haft sammen på Serie 3 holdet i år. Det har bestemt ikke skortet på spænding, god bordtennis, opbakning til hinanden mv. (eller øl for den sags skyld!) Jeg tager til Tyskland i næste uge og må undvære sidste kamp desværre. Men har vurderet, at for at kunne følge med Merete til Vet.DM (altså festen) er jeg simpelthen nødt til at øve mig i øldrikkeri, og har vurderet at Tyskland er stedet hvor det skal ske Da mytteri er ulovligt, regner jeg selvfølgelig med at vi spiller sammen næste år - glæder mig allerede. God kamp på onsdag til Styre og Super Doll |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 10-03-2007 08:52 |
|
|
Glemte lige at skrive tak for lån af de heldige strømper Poul S. Har aldrig før vundet så mange kampe. - Nægter absolut at give dem tilbage igen. Set i bakspejlet burde du nok selv have spillet med dem
Og tak for ordene Henrik, - kender godt det der med at være super populær og blive inviteret ud konstant - men nu må du altså lige stramme lidt op her. Din prioritering er under al kritik som Merete også har nævnt. |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 10-03-2007 11:42 |
|
|
Velbekommen - jeg tog hjem i "bare tær". At udlåne sine bedste herresokker, viser jo hvor meget man er parat til at ofre sig for en "bordtennisgudinde" (Stig, sagde du virkelig det?). Måske jeg skulle have lånt en BH og så smidt Virum-trøjen inden kampen - det kunne måske have givet et par sejre....
Redigeret af Poul S d. 10-03-2007 11:43 |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 11-03-2007 19:36 |
|
|
Tænk, jeg kan heller ikke huske jeg sagde det, men når man spiller med en fra de "højere luftlag", så kan man jo miste både tale og høre evnen og da jeg heller ikke er "kaptajn" så er vel alt muligt! Iøvrigt ville det virke meget "stærkere", hvis du ikke smed trøjen!!! |
|