Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook Marts 29 2024 09:49:12
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Næste 30 dage
- Ingen

Fødselsdage:
AVATARDALAHESTEN

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Fredberg
Nostalgi
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 2 - hold 6 - arkiv
Forfatter Double up!!
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 28-01-2009 19:49
Overskriften henviser ikke til det faktum at halvdelen af holdet blev ramt af P-bøder. Kan desværre ikke påstå at den anden halvdel af holdet var særlig hjælpsomme med at forbygge dette. Personligt så jeg godt en P-vagt luske rundt, men glemte alt om dette, da jeg blev fanget af de sidste 10 min af håndboldkampen mellem DK og Tyskland, som jeg så i en fantastisk kulisse i Grøndalscenterets cafeteria. smiley

Svendsen var dog endnu værre. Han overbeviste, med stort held, Daddy om at den slags ikke gjaldt om aftenen. smiley

I kampen kom vi også dårligt fra start. Svendsen, vores ellers så stabile første mand, kunne slet ikke klare de varme lokaler efter flere dage med sauna-grader på arbejdet. Før doublerne stod det således 5-3 til Brønshøj.

Pyh, lang indledning men nu kommer vi endelig til double up. Vi vandt nemlig begge doubler. Sus og Daddy vandt først og deres modstandere så ikke gladere ud, da de højlydt blev betroet at det var Sus og Daddys første sejr ever..

Svendsen og jeg tog os så sammen på det andet bord og pludselig stod det 5-5. Det lykkedes os endda at nappe 2 kampe mere og få et overraskende point med hjem fra Brønshøj smiley
Forfatter RE: Double up!!
sus
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 29-01-2009 08:14
smiley Jeg kan stadig ikke få armene ned over dobbelt double sejr. Ellers skal alle roserne gå til the First Lady Merete for suverænt spil og med tre flotte sejre ! Godt du ikke kom til skade med alt det Bat kyleri der fandt sted, det ville normalt have udløst det røde kort - Skarpt efterfulgt af Daddy med to ligeså flotte sejre. De brød sig bestemt ikke om dit skru daddy smiley
Svendsen og jeg fik mest motion og nogle gode kampe. Selv begyndte jeg heldigvis endelig igen at spille bordtennis, så trods det magre resultat blev eg alligevel ikke slået helt ud.
Synes bare det er skidt at vi er derude hvor vi skal betale 1000kr. for et point smiley -
Forfatter RE: Double up!!
Thomas
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Tilmeldt: 23.05.06
Lagt på d. 29-01-2009 08:52
Flot med uafgjort med tanke på den mindre gode optakt med P-vagten smiley Gælder det mon også i weekender smiley

Og stærkt at Merete får fuldt hus og daddy tager 2 singler smiley
www.vsbtk.dk
Forfatter RE: Double up!!
Daddy
Brugere

Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Tilmeldt: 29.01.07
Lagt på d. 29-01-2009 13:52
Ja, faktisk var jeg på vej tilbage til bilen for at stille P-skiven, men min nu ”næstbedste ven” Svendsen formåede at overbevise mig om, at der ikke var P-vagter om aftenen. Men P-vagten har simpelthen siddet på lur. Bøden er givet 5 min. efter vi parkerede smiley

Men Svendsen var trods alt den der ”tænkte bordtennis” og ved stillingen 5-3 til Brønshøj skulle tage stilling til vores opstilling. Han gennemskuede at Brønshøj ville bytte rundt på 1. og 2. doublen for at sikre sig mindst 1 doublesejr, så Svendsen byttede også rundt på vores opstilling smiley

Nu må vi se frem mod de sidste kampe og håbe at Buus bliver rask. Spillemæssigt er både Merete, Sus og jeg blevet skarpere på det sidste, så hvis vi ellers kan få ”1. mand Svendsen” tilbage i sejr stimen, så burde der være flere sejre inden for rækkevidde. Faktisk tror jeg vi kan drille nr. 1 og 2 i rækken, som vi skal møde på hjemmebane. smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005