Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook December 21 2024 17:05:54
Begivenheder
MaTiOnToFr
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Brian
Virum - Køge mm. 1/2 2007
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 2 - hold 6 - arkiv
Forfatter Politisk storspil
Jesper Thorsen
Brugere

Antal indlæg: 13
Lagt på d. 06-11-2008 00:12
Virum 6’s største sejr i serie 2 blev en realitet mod Brønshøj, der blev sendt hjem med en bordtennislektion på 11-3. Svenden viste storspil og imponerende Hr. Svensson, der var tilskuer på sidelinjen. Det var dejligt at se den gamle ræv i kælderen igen. smiley

Aftenen bød dog på andet end god bordtennis. Et politisk spil udfærdigede sig i kulisserne mellem Virum 6 og manden på klubbens pengekasse. Virum 6 tog sig den frihed at spille holdkampen i klubbens første sektion (nærmest udgangen) og serie 1 holdet fik dermed baglokalet. Resten af aftenen var vi nervøse for at få fratrukket ratingpoint af politiske årsager eller få tilsendt ekstra kontingentbetaling fra min gode ven Sandvad, der mildt sagt var klar til at sende masseødelæggelsesvåben efter os for vores hovmod i valg af lokale.smiley Heldigvis har Virum 6 et missilskjold af kærlighed til at imødegå sådanne angreb og vil til enhver tid ”make love not war”. Om kærlighed er nok som politisk redskab til at dele kælderens luksuøse goder må fremtiden vise.

Selv med den politiske kampzone i kulissen, blev kampene alligevel vundet med stor rutine af

Byggematadorensmiley3
Svendsensmiley3
Meretesmiley2
Slothsmiley2
Merete/Svendensmiley1

Forfatter RE: Politisk storspil
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 06-11-2008 00:52
Tillykke med sejren.

Jeg har påtaget mig at tale hold 5's sag mht. valg af borde i forbindelse med afvikling af vores fælles hjemmebanekampe i serie 1 og 2.

Jeg står ved at jeg blev sur (ikke skuffet) over at I havde taget VORES borde i aftenens anledningsmiley

Sidste sæson var alt fryd og gammen mellem vores 2 hold, men idyllen hænger for mit vedkommende i en tynd tråd, når uskrevne regler overskrides.

Elitedivisionen har forret fremfor 1. division. 1. division har forret fremfor 2. division osv. osv.

En enkelt smutter (den i aftes) er tilgivelig, Men nu ved du, at det herfra anses for en smutter, Jesper. Fornemmer du, at jeg mellem linjerne ikke tolererer en smutter til af lignende karakter?

Alt ovennævnte ment med min sædvanlige ironi og kærlighedsmiley men også underforståede alvorsmiley

Jeg er selvfølgelig altid åben for en dialog face to face og som det imødekommende væsen jeg er, så er mit mantrasmileyDu kan få det lige præcist som jeg vil have detsmiley

Det er efter min mening fedt med rangordner, også selvom jeg på den konto selv bliver den lille. Det er kendetegnende for en klub af et vist format og traditioner.

Kærlig hilsen
Ham i venstre margin
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 06-11-2008 09:28
Henrik, mon ikke lykkepiller er en løsning for dig? Selv er jeg fløjtende ligeglad om jeg spiller i det ene eller andet lokale.

Argumentet med rangordning er sgu da helt ude i hampen - hvis du mener det seriøst kan vi (du) jo bare stille bordene op i opvarmningshallen i den anden ende.

Hvis der virkelig er så stor forskel på lokalerne at det kan afgøre udfaldet af en kamp, så mener jeg 6. holdet bør få de "bedste" borde - de har jo i hvert fald en chance for at skabe et resultat i denne sæson!

Redigeret af Poul S d. 06-11-2008 09:29
Thomas
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 06-11-2008 16:39
Først og fremmest tillykke til begge hold med de to gode sejre.
Mht. brug af borde - hva med at i skiftes til at spille i den sjove afdeling med alle tilskuerne nu i har så mange kampsammenfald smiley

Kan afslutningsvis lige nævne at 2+3 holdet faktisk benytter sig af hold-hieraki dvs. som udgangspunkt er det 2. holdet der vælger først ved kampsammenfald - det sker ikke ofte men foregår altid i god ro og orden - har jo styr på mine tropper smiley

Redigeret af Thomas d. 06-11-2008 16:41
www.vsbtk.dk
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 06-11-2008 19:25
Atter en stor serieaften i Virumhallens kælder. Jeg vil dog mene at Kristian Sloth stod for den allerstørste præstation og viste gode takter til sit nye lederjob i Afrika. Han formåede nemlig at fremtrylle alle holdets ønsker (diverse mærker fadøl, hjerteformet nachos til Thorsen mm) i en hal der var HELT lukket pga. Nordea investormøde. Godt gået! smileysmiley

Samme møde gjorde også at vi fik fint besøg af Sus´ bror og fik lov til at gå på den røde løber. smiley

PS. Vi spiller såmænd i forvejen altid i den sjove ende med alle tilskuerne..
smiley
sus
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 59
Lagt på d. 06-11-2008 19:54
Stort tillykke, ærgerligt at jeg blev "udstationeret" så jeg ikke kunne heppe på jer. Men igen det havde I tilsyneladende heller ikke brug for.

Det kan skabe helt uanede sjove situationer hvis vi indimellem skal "låne" spillere hos hinanden og nogle kun vil spille på bestemte borde osv. - hm - godt man ikke er holdkaptajn og skal tage forbehold til disse situationer også. Jeg kan lige se excel arkene udvide sig til enorme dokumenter. Jeg vil i givet fald gerne have tilføjet at jeg kun vil spille på de dage Walther serverer stegt flæsk og fadøls baren er åben - og når jeg bliver "truet" af byggematadoren hvis jeg ikke vinder osv.

Personligt har jeg det helt fint med at spille på "den lukkede afdeling" - der er vundet mange gode kampe i det lokale. Og den passer i øvrigt glimrende til Virum 6's skæve eksistenser. Yiihaaa
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.

Replikarkiv
Copyright © 2005