Forfatter |
Hillerød - Virum6 |
Svendsen
Brugere
Antal indlæg: 11
Bopæl: Lyngby
Lagt på d. 29-10-2008 23:58 |
|
|
'Topbrag' er måske et stort ord at bruge her bare 3 kampe inde i sæsonen, men vi mødte i aften Hillerød som i lighed med Virum6 var ubesejret i efterårets to første kampe. Så trods alt gjaldt kampen den foreløbige førsteplads i rækken - det er jo vigtigt for selvtilliden i den fortsatte stræben efter en topplacering :-)
Og lad os bare springe yderligere spænding over - Virum6 vandt 10-4 !
Thorsen vinder 3
Svendsen vinder 3
Merete vinder 2
Sus vinder 2
begge doubler gik til Hillerød.
Thorsen bibeholder hermed sin position som ubesejret i rækken 9 ud af 9 ! Superflot
Iøvrigt bragte kampen et glædeligt gensyn med en gammel Gladsaxe kending, Søren Skals som er tilbagevendt til sporten. Han måtte tage hjem med 3 nederlag i tasken (især flot af Sus som vendte en svær 0-2 stilling til sejr med 13-11 i femte). Generelt er de tætte 5 sæts kampe faldet ud til vores fordel i år - idag vandt vi alle tre fem sæts kampe.
Næste kamp er hjemme mod Brønshøj d. 5/11
Redigeret af Svendsen d. 30-10-2008 18:13 |
|
Forfatter |
RE: Hillerød - Virum6 |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 30-10-2008 09:52 |
|
|
Tak for sidst. Ja spændende kamp mod Søren jeg lige havde der. Måtte dog ty til så ufine midler som hekseskud for at vende kampen til min fordel. Stakkels gode gamle Søren. Men jeg havde ikke forudset for ca. 30år da vi var holdkammerater i Gladsaxe at vi skulle møde hinanden i herre serie 2 i Hillerød. Men tak for kampen herfra. Igen en fornøjelig aften og tak til Fru Fuentes for div. hjælpemidler... |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 30-10-2008 09:52 |
|
|
ps! - tror vi trænger til noget double træning, hvad gik der lige galt der.... - Daddy lav en plan.... tak |
|
Forfatter |
Daddy
Brugere
Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Lagt på d. 30-10-2008 13:41 |
|
|
Vores placering siger naturligvis noget om, at forberedelserne og planen var SUPER, men ikke mindst noget om vores engagement og så ham der Jesper Moding
Vi har faktisk trænet en del double, så det er ikke problemet. Vi skal bare stille rigtigt op. Den rigtige double konstellation i næste kamp er
Thorsen/Svendsen og Merete/Kristian. Det giver med garanti 2 sejre og kampen vindes 10-4.
Er lidt spændt på hvor mange point vi fører med til jul, for nu begynder de andre ”tophold” for alvor at møde hinanden
|
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 30-10-2008 14:29 |
|
|
Her må jeg straks nedlægge protest! Jeg går absolut ikke frivilligt eller ufrivilligt af med Svendsen som doublemakker. Ville være helt tåbeligt. Desuden er Thorsen/Sloth også et glimrende par, så her må være dømt ombold til den ellers så fremragende holdleder.. |
|
Forfatter |
Daddy
Brugere
Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Lagt på d. 30-10-2008 16:31 |
|
|
Så kom følelserne frem som en trold op af en æske
Men vi kan jo også sagtens nøjes med 9-5 |
|
Forfatter |
Jesper Thorsen
Brugere
Antal indlæg: 13
Lagt på d. 31-10-2008 10:26 |
|
|
Hey Dolls, Daddy, Svendsen og Sloth. Byggematadoren ser helst Sloth som doublemakker. Vi er begge meget angrebsindstillet og unge på lufferne.
Ser frem til på onsdag. Svendsen; husk julefrokosten, skulle nødig ende med 4 tanter på disco.
/Matadoren
|
|