Forfatter |
Fyrre, fed og færdig?? |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 06-10-2008 21:55 |
|
|
Ja se, det melder historien ikke noget om før efter i morgen. I dag var Svendsen og de øvrige drenge, Thorsen og Sloth, friske, fyrige og forrygende!!
Vi fik en rigtig drømmestart ved hjælp af en fantastisk hold moral og godt spillende mandlige spillere. De slog efter behag spillerne fra København med 1776, 1717, 1694, 1681 i rating. Bemærk lige al min statistik - har jo ikke Daddy som hold kaptajn for ingenting.. Måske skulle man overveje at lade Kristian starte på lidt mere end 1300..
Og så lige et STORT TILLYKKE til Svendsen med i morgen og god tur til Barcelona
[img]http://www.festsangeogsangtekster.dk/Dansk%20flag.gif[/img]
Redigeret af Merete d. 06-10-2008 21:57 |
|
Forfatter |
RE: Fyrre, fed og færdig?? |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 07-10-2008 09:28 |
|
|
Godt gået venner
Hvem vandt jeres kampe (der er ikke indtastet noget på infosport)...
Redigeret af Thomas d. 07-10-2008 09:28 |
|
Forfatter |
Jesper Thorsen
Brugere
Antal indlæg: 13
Lagt på d. 07-10-2008 13:05 |
|
|
Succes for Virum 6 på Remisen, lå ikke umiddelbart ligefor ved ankomst. I en bordtennishal, med en lyssammensætning, der mest henledte tankerne på en romantisk aften i stearinlyset skær, måtte alternative midler tages i brug for at knække det på forhånd stærke københavnerhold.
Med natsynet indstillet på en romantisk aften, var det kærligheden der var i højsædet Virum 6 spillerne imellem.
Det kvindelige islæt på holdet tog måske ikke de store kegler ved bordtennisbordet, men løftede hendes mandige holdkammerater med en moderlig kærlighed, der skabte fundamentet for sejr. Ordsproget ” bag enhver succesfuld mand står en stærk kvinde” kom til sin fulde udfoldelse.
Thorsen3. sejre
Svendsen2. sejre
Sloth2 sejre
Merete/Svendsen1 sejr
|
|
Forfatter |
RE: Stort tillykke Svendsen |
Daddy
Brugere
Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Lagt på d. 07-10-2008 20:03 |
|
|
Spillerne på 6. holdet måtte kæmpe hårdt for at få licens.
Med sejren på 8-6 er det problem heldigvis løst
http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.dbtu/kddny.hms?kn=00093694&fb=&rk=Serie+2
3 * 3-2 sejre, kan vise sig særdeles vigtige, for København er rækkens stærkeste hold på papiret.
Så det bliver helt sikkert en spændende sæson.
Ved moment træningen på torsdag tager jeg papir med, der placeres de mest onde steder på bordet.
Men rammer åbningsloopet på papiret og vinder man bolden giver det 2 point
/Daddy
PSDer skal åbnes på serv retur |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 08-10-2008 18:05 |
|
|
jeg troede alle var over 40 på det hold, men man kan stadig blive overrasket For spillemæssig er I da nogle gravede folk,hvor stærkt lige at vinde denne svære kamp, hvis det er niveuet, så ser det fanemar godt ud og måske lige op i serie 1 Jeg kan se Thorsen har fået sat "kroppen" i bevægelse, det må Svendsen ha set!! Sloth har jo ikke de "problemer" så der må være mere i vente og "styrmand Carlsen flame" har stadig overblikket indtakt, selvom Daddy nu er Kaptajn og så har I "Suset" i slipstrømmen, det ser "farligt"ud!
Styre |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 08-10-2008 21:10 |
|
|
Kristians ratingtal er blevet overvejet grundigt, og landede på 1450 udfra en meget indviklet formel - Så indviklet at jeg allerede har glemt den - I øvrigt tillykke med sejren |
|