Forfatter |
11 matchbolde og bar røv! - Vi vandt |
shn
Brugere
Antal indlæg: 5
Lagt på d. 06-03-2008 13:08 |
|
|
Jeg lovede at komme med et referat af denne desværre ubetydelige kamp, da vores hold (Virum5) allerede var sikker på at blive nr. 2 inden kampen og sikker på ikke at kunne nå førstepladsen.
Nå - Facit3 til Nørgaard, 2 til Mr. Rating Sandvad, 1 til Stig og Steen + 2 doubler.
Det er mærkeligt med 5-holdet og bordtennis generelt. Vi vinder hele tiden (nogen mere end andre) og samtidig er man alligevel lidt halvsur, når kampen er slut – Hvis ikke man har fået fuldt hus.
Det er sku faktisk lidt frustrerende! Særligt slemt er det naturligvis, når man smider 7 matchbolde i den ene kamp (havde nerver på!) og 4 matchbolde i den anden (havde ingen nerver på).
Men som Stig til sidst sagde, det var da godt vi vandt den sidste kamp! Tja! (Det var så også mod spillere med en rating på ca. 1300).
Nå men tilbage til kampen. Nørgaard puster med sine sejre nu Sandvad i nakken ratingmæssigt - og har dermed gjort det let for Steffensen at udtage holdet til de afsluttende oprykningskampe.
Så Stig (tror jeg nok) og jeg vil sige tak for i år – I har spillet kanongodt
Vi ses til træning!!
MVH. Nonnemann.
Steen |
|
Forfatter |
RE: 11 matchbolde og bar røv! - Vi vandt |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 06-03-2008 14:15 |
|
|
Fundet Steen! Selvom du forsøgte dig med Thorsens Under Cover trick at lægge indlægget under et andet hold end vores eget
Helt enig, vi bør bestemt ikke lade os frustrere, for vi har bare så stærkt et hold. Noter lige her6 faste spillere har dannet holdet i år, og INGEN har vundet færre end halvdelen af sine kampe. Sådan et hold tror jeg at man skal til Kina for at finde (apropos Venses fede bemærkning om at verdensranglistens nummer 4 ikke er god nok til at komme på landsholdet - da det kun består af 3 mand - ja uden sammenligning i øvrigt). Ingen falder igennem. Alle vinder kampe. Selv uden Steffensen og Marchar kan vi slå et godt hold med 9-5. Det må man vel gerne glæde sig over.
Modstanderholdet prøvede ellers at spare på ratingtabet ved at skrive Poul Steffensen for mine sejre. Havde jo været noget billigere for dem at tabe til ham. Allan hos ØBTU rettede heldigvis straks fejlen.
Jeg siger også tak til dig Steen for en god sæson i godt selskab. Jeg glæder mig til sommertræningen - som forhåbentlig ikke behøver at have noget med bordtennis at gøre.
Redigeret af Poul N d. 06-03-2008 14:18 |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 06-03-2008 16:37 |
|
|
Tillykke med sejren gutter! Og særligt tillykke til Henrik for at være med til at vinde en double - hvem var den anden?
Jeg gør høfligst opmærksom på at sæsonen ikke slutter med kampen mod Vedbæk - der skal spilles om oprykning, og her kan man stadig kvalificere sig med en god træningsindsats!
|
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 06-03-2008 18:26 |
|
|
Det var Poul. Han tabte lodtrækningen - Men vandt doublen i stor stil. Jeg sagde ikke så meget i doublen, men lod battet tale, for jeg var vist kommet med en kommentar for meget inden, som ikke faldt i så go' jord - Undskyld Steen.
Jeg synes da et eller andet sted, at det er fedt, at vi kun er mellemfornøjede efter sådan en holdsejr - Det viser blot endnu en gang, at vi har flyttet os både fysisk og mentalt i forhold til sidste sæson |
|