Forfatter |
Undskyld Svendsen ! |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 21-02-2008 23:50 |
|
|
Og så alligevel ikke
Virum-Frederiksværk 6-8
Hvorfor den overskrift og sætningen derefter
Fordi Frederiksværk kun stillede med 3 mand og jeg var hentet ind som forstærkning af vores hold, og så står jeg bare der og står og taber og føler, at jeg skulle være blevet hjemme.
Men forklaringen skal til dels findes i det faktum, at jeg skal vente 6 singler før jeg får mulighed for at spille den første bold i holdkampen og dels at jeg så endelig kommer til bordet men mod deres bedste mand - Som var varmet op.
Ratingmæssigt gør alle hvad de bør gøre -pånær Sus, som tager en rigtig go' skalp - Nemlig Ron Bacardi eller hvad han nu hed til efternavn - 301 ratingpoints var der mellem dem og så napper Sus alligevel matchen
Deres "dårligste" mand var bedre ratet end både Thorsen, Merete og Sus - Jeg møder ham ikke.
Sus napper Ron, Jeg napper deres 2. mand, og resten kan læseren selv regne ud.
Jeg undskylder for min pauvre indsats i doublen - Men var faktisk meget tilfreds med indsatsen i den sidste single.
Det var ikke en match vi burde vinde, men vi fik falske forhåbninger, da de kun stillede 3 mand, og jeg kan godt forstå, at Volle tænkte og sagde sit efter mit nederlag i singlen - Men tak for at du kiggede ned alligevel |
|
Forfatter |
RE: Undskyld Svendsen ! |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 22-02-2008 09:14 |
|
|
Kære Henrik, du skal ikke undskylde noget som helst. Du skal bare vinde 3 singler på tirsdag
Alle gør jo altid alt de kan ved bordene, at jeg vandt over Ron, kan vel kun være grundet mit nye fine bat med knopper i forhånden
Så der har Niels nok valgt rigtigt for mig da han foreslog dette. - At jeg så igår fik tilstusket mig et brugt bat fra Bremer også - hvad kan det ikke ende med. - Glemte at få autograf på dette
Held og lykke tirsdag - der ligger 2 klare point og venter. |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 22-02-2008 12:02 |
|
|
Tillykke med sejren Sus - 12 måneder mere og så er du super giftig!
I øvrigt godt set af hele holdet at kampen var uden betydning i forholdet til spørgsmålet om nedrykning.... |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 23-02-2008 10:59 |
|
|
Ja, Sus - Jeg var vist lidt hård ved mig selv der - Ham jeg tabte til ligger trods alt nr. 1 på Jeres topliste og jeg slog nr. 3 på samme, så...
Men jeg bliver bare edder irriteret, når jeg kan mærke, at jeg har mere i mig, end det der kommer ud.
Esrum på tirsdag "is another day" |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 23-02-2008 14:23 |
|
|
syntes aldrig du har været bedre Sandvad |