Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook Marts 19 2024 05:57:39
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
DM-U 2003 (Mikkel H dansk mester i yngre drenge single)
Album
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 2 - hold 6 - arkiv
Forfatter Virum6 - Helsingør
Svendsen
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 11
Bopæl: Lyngby
Tilmeldt: 12.09.07
Lagt på d. 25-01-2008 00:47
Det er en tung byrde, at skulle skrive endnu et nederlagsreferat fra Virum6 !! Men vi må erkende at vi rendte ind i et 12-2 nederlag, da vi besøgte rækkens nummer 2, Helsingør. Kløene var dog ikke så overbevisende som cifrene antyder - hele 4 fem-sættere tippede lige ud til Helsingørs fordel.

Helsingør stillede op med to skæverter med cigarkassetræ i baghånden, Karin (Merete's stærkt spillende doublemakker) og Kasper fra juniorrækkerne - Vores to sejre tilfaldt
Merete og undertegnede mod Kasper.

Den lange biltur hjem blev naturligvis brugt til at konstatere at kreds 7 er den absolut hårdeste serie 2 kreds og dette er den eneste mulige årsag til at vi ikke får flere point på tavlen ! Vores spil er til meget mere (synes vi selv smiley)

Stor tak til Stig som i sidste øjeblik stillede op for Virum 6 og Thorsen; når Mølholm sviner tre gange i samme bold uden at sige undskyld og tilmed kalder dine vundne bolde for ufortjente - så behøver du nødvendigvis ikke at rose hans grydelågs smash med et 'godt spillet' - mindre kan gøre det smiley

Ikke mere herfra - vi går endnu en gang i træningslejr, holder hovedet højt og tror på sejr i næste runde !

Redigeret af Svendsen d. 25-01-2008 01:02
svendsen_p@hotmail.com
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 25-01-2008 08:09
Kom igen Virum - det er sgu også svært at spille mod de der pensionister med stegepander i den ene hånd.

Også ufint af Helsingør at tage Karin med på holdet, eftersom hun både er velspillende og umulig at blive sur på...

Og så lige en sidste bemærkning til ThorsensmileyDu må sgu ALDRIG rose Mølholm!! Han skal have igen af samme skuffe (d.v.s. trykkes godt og grundigt på maven) - så kan han gå helt ned!
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 25-01-2008 14:39
Testkamp der gav mange svarsmiley Svendsens fremgang viser sig med storsejr over jun.div.spiller Kasper, som normalt optræder på serie 1! Men der skal stadig arbejdes mod prik spillere, selvom det ikke er "rigtig" bordtennissmiley Merete lå på sofaen med direkte signal til håndboldkampen og sønnen der skulle på skiferie!!smiley Thorsen fik afprøvet sin forhånd med "bløde" loop og lagde ører til Mølholms "plade"smileyramte kanten af battet, fingeren igen, heldig igen, mens Thorsen rettede på et meget omtalt "pandebånd"!smiley Jeg førte 2-0 og havde matchbold mod Kasper, da Thorsen råbtesmileyhusk ØMsmiley og 3-2 til kasper! Merete spillede også, men var ikke "tændt" som hun plejer, men det var også en del af testkampen, hvor vi alle fik afpusset det sidste op til ØM i februar!smiley Så både Helsigør og os fik hvad vi ville i denne "omgang".......smiley Iøvrigt så jeg Gøg og Gokke i Svendsens bil på hjemturen, det kunne godt minde om noget fra kampen!!!.....smiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 25-01-2008 15:45
Efter testkampen sad vi "sofaerne,"der må være fra modstandstiden og talte om hvilke rækker vi stillede op i til ØM. Her vil jeg gerne først sige tak til Karin, da hun mente 40+!! og så en tak til Merete som var mere til 70+! Det er da utroligt at ens udseende kan variere ligeså meget som mit spil, selvom et af "contra slagende"sad lige dybt nok, men det er åbenbart det der holder een "mellem- lagret"!!!smiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 25-01-2008 19:06
Jeg sagde jo man ikke rigtig kan blive sur på hende Karin.

I øvrigt betyder det ikke en sk.. at man spiller som en på 70+, hvis man ligner en på 40+!

Og hvis man så også er hjemme i de 3 S'er (charme, selvtillid og lækkert hår), så STYRE man jo!

Redigeret af Poul S d. 25-01-2008 19:07
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 25-01-2008 21:08
Måske er det bare mig der er lidt pirrelig omkring mine 2 fantastiske doublemakkere – som by the why mødte hinanden i kampen om MIG. Nå, nu til det væsentlige. Jeg har ikke til hvert stævne, men til HVERT eneste stævne fået følgende spørgsmål fra Karin, ”Hvad er det nu ham den søde fra Virum hedder” smiley

64.000 dollars spørgsmålet –hvem taler hun om? (jeg kender svaret)

Tak til SV for godt doublespil og endnu bedre referat og tak til Stig for at træde til som reserve. Også tak til byggematadoren for sit altid super humør! smiley




Redigeret af Merete d. 25-01-2008 21:09
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 25-01-2008 21:46
Hvert eneste stævne - så må det jo være én, der frekventerer stævnerne jævnligtsmiley - Måske tænker hun på Poul S.smiley

Nå men godt at se at I fulgte så godt med i de kampe I tabte. Hvis vi bevarer vores 2. plads i vores kreds, kan vi nemlig meget vel skulle spille mod det Helsingør-hold i den første oprykningskamp, og så håber jeg, Stig har gjort sig nogle tankersmiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
Svendsen
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 11
Bopæl: Lyngby
Tilmeldt: 12.09.07
Lagt på d. 25-01-2008 22:18
jubii - gætteleg og mystik ! - kan det være Stig der har charmet ?

hørte i øvrigt rygter om at der på selv samme dag i juli måned 08, skal foregå kæmpe begivenheder for to af seriespillerne !
svendsen_p@hotmail.com
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 25-01-2008 22:20
JAMEN tanker, HR. SAndvad, det her var en ren testkamp og hvis vi kommer til at møde dem, ja så er mine tanker og mine odds på, at 80-20 i HVORT favør!smiley Jeg har da ikke i sinde at tabe til Kasper hvis jeg er med og Mølholm er jo ligefrem en "lækkerbidsken" både for Nørgård og Stef, så er der "kun søde" Karin og den kunne selv Thorsen klare, HVIS han blev bedt om det, men det gjorde vi ikke igår!!smiley Så GOD bedring med benet og husk stadig at læse i bogen, det vil hjælpe dig i denne tid!!......smiley Nu hvor Ficher er borte....................smiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 25-01-2008 22:45
Tak Stig - Det skal jeg noksmiley - Og, Svendsen, du vil åbenbart ikke stå tilbage mht. gættelegene og mystikken, hva'smiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 25-01-2008 22:47
Ja - Go' gamle Bobby - Rest his soulsmiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 26-01-2008 10:22
smiley Selvsamme dag i juli? Kan godt regne ud af den ene der runder er Stig, men hvem pokker er den anden seriespiller??

Og i øvrigt er det ikke Stig der er svaret på min gåde - han er ikke set til stævner siden det famøse Fredensborg cup.. smiley


Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 26-01-2008 12:21
Jamen, Merete, der må jo være en grund til, at du ikke tilbageviser teorien om Poul S, ik'smiley
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 26-01-2008 20:37
Vi har et serie 2 hold i nedrykningsfare, og et serie 2 hold der spiller med om oprykning!! Så det må da være det vi fokusere på! Det er jo ikke for sjovt vi spiller bordtennis.....

Og Henrik S, at begynde at spekulere i 2. pladser med så mange kampe tilbage? Det er sgu lige til en karantænedag eller to - i Virum går vi efter førstepladsen så længe muligheden er der!
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 26-01-2008 22:09
Med risiko for at du gør alvor af dine trusler, kære holdleder, Poul S, så forholder det sig jo sådan, at der ingen direkte nedrykning er og kun nr. sidst i rækken skal spille nedrykningskamp, så mens der endnu er "så mange kampe tilbage", citat slutsmiley, så kan vi vel godt joke lidt, ik'smiley - Pleasesmiley
Forfatter RE: Virum 6 - Helsingsør
karinlplind
Brugere

Antal indlæg: 2
Bopæl: Breeltehøj 2
Tilmeldt: 11.11.07
Lagt på d. 28-01-2008 10:29
Hej med jer og tak for sidst. Tja, normalt spiller jeg ikke på seriehold (desværre), da det hele også skal hænge sammen på hjemmefronten med to børn, der spiller rigtig meget bordtennis, men jeg er blot med som reserve et par gange, da en af de faste spillere er skadet. En del af bordtennis'en for mig er den sociale hygge. Var det kun for at spille .... nej så var det ikke nok. Og jeg nød at spille mod jer, for jeg synes, vi havde det super hyggeligt og sjovt og kunne grine sammen. Tja, og hvem er ham "den søde", Merete taler om - jeg ved det godt.
Og jeg har også fundet ud af nu, at jeg hellere må passe på, hvad jeg siger, for det kan blive brugt imod mig (ti-hi).
Jeg ville gerne have sat et hel masse smileys ind, men jeg er teknisk mindre begavet, så det kunne jeg altså ikke finde ud af :-)
Vi ses
Mange hilsener fra Karin
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 28-01-2008 12:47
Alt kan og vil blive brugt i mod dig herinde, Karinsmiley - Det er jargonen herinde, men det er vistnok kærligt mentsmileysmiley

Hvis du læser dette, Karin, så hils Lars, Jes, Dennis, 2xHenrik og Hassesmiley - Så har jeg vist ikke glemt nogensmiley

Krusager og Mølholm er før min tid i Helsingør nemligsmiley

Har I i øvrigt nogle Arne-stole tilbage i klublokalet?
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 28-01-2008 12:49
Nååh josmiley - Jeg glemte lige Jan B.smiley
Forfatter RE: Virum 6 - Helsingør
karinlplind
Brugere

Antal indlæg: 2
Bopæl: Breeltehøj 2
Tilmeldt: 11.11.07
Lagt på d. 28-01-2008 14:27
Hej Sandvad

Tak, jeg skal nok huske at hilse hele banden. Kan du ikke også lære mig at indsætte smileys ? Mange hilsener Karin
Forfatter RE: Virum6 - Helsingør
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 28-01-2008 15:54
Når du har skrevet en sætning, Karin, så trykker du på en af smileyerne nedenunder tekstboksen. Så kommer der nogle tegn frem som systemet så oversætter til en smiley når du trykker "gem svar" eller "send".
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005