Forfatter |
Godt comeback for Virum 6 |
Jesper Thorsen
Brugere
Antal indlæg: 13
Lagt på d. 11-01-2008 00:09 |
|
|
Fredensborgsspillere hang med næppet, da Virum 6 takkede af.
Efter en uheldigt start viser Merete viljen og vejen til at vinde bordtenniskampe. Hun var aftenens store stjerne og var fundamentet for uafgjort 7-7.
Efter doublerne var de hårdt prøvede Virum 6 spillere nede 6-3. Vi var dog hverken psykisk eller fysisk slået. Med seværdig bordtennis og trusler om seksuel afstraffelse ( Fra byggematadoren til Merete) blev 6-3 vendt til 7-7.
Merete - 3. sejre, Thorsen - 2. sejre, Jacob - 1. sejr
Sidst men ikke mindst danner Merete og Peter SV grundlaget for doublesejr.
Alt i alt en god oplevelse, der lover godt for fremtiden.
|
|
Forfatter |
RE: Godt comeback for Virum 6 |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 11-01-2008 09:03 |
|
|
Godt kommet og tillykke med pointet - umiddelbart virker det lidt suspekt med seksuel afstræffelse, men på den anden side.......... hvis det virker, så er det vel ok - og I hedder jo også Virum 6!
Hvad med at få lagt lidt trusler på Svendsen? |
|
Forfatter |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 11-01-2008 09:34 |
|
|
Tillykke
Uafgjort mod nr. 5 i rækken er godt gået. Nu skal I bare holde niveau mod de andre hold i den tunge ende af rækken så klarer I den
Kan I ikke lige fortælle til Peter S., at han skal finde sit gamle "dupbat" frem fra 1982 så skal sejrene nok komme |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 11-01-2008 12:09 |
|
|
Godt at se, at Merete er ovenpå igen selvtillidsmæssigt Der er jo stof til eftertanke her
Og flot at holdet kommer så godt igen til sidst:h
Seksuel afstraffelse - Glæder mig til at få en uddybning af den til næste træningssession, Thorsen - Eller skal jeg hellere høre den fra Meretes mund
Det samme gælder oplysningerne om Svendsens dupbat fra 1982 |
|
Forfatter |
Thomas
Administratorer
Lagt på d. 11-01-2008 14:36 |
|
|
Thomas skrev:
Tillykke
Uafgjort mod nr. 5 i rækken er godt gået. Nu skal I bare holde niveau mod de andre hold i den tunge ende af rækken så klarer I den
Kan I ikke lige fortælle Peter S., at han skal finde sit gamle "dupbat" frem fra 1982 så skal sejrene nok komme |
|
Forfatter |
Thomas
Administratorer
Lagt på d. 11-01-2008 14:41 |
|
|
Der er gået kludder i mine indlæg
Ville blot lige skrive at jeg mærkede Peters giftige spil på egen krop i drenge A sjællandsserien en vinteraften på Tobaksvejen (Gladsaxe BTK) tilbage i 1981-1982.... SUK !!!! |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 11-01-2008 18:49 |
|
|
Hvor vildt at Thomas kan huske resultater så langt tilbage – af en sær grund kom jeg straks til at tænke på gode, gamle, Sabalic..
Sikke et hold vi har! Jesper der har slået Maze, SV der har slået Isser og så lige vores gæstespiller Nørgaard der har spillet på hold med Mikkel.
Og så for lige at få det helt på det rene. Jeg havde totalt misforstået Jespers trussel – troede at det gjaldt HVIS jeg vandt, suk.
|
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 11-01-2008 19:59 |
|
|
Hvor er det bare flot - stort tillykke til Jer alle, synes det lover godt for vore to del-mål i år. 1. At have det rigtig sjovt og hyggeligt sammen 2. at blive i rækken, hvilket jeg er sikker på er en realitet allerede nu.
Jeg vil fejre det med en god flaske vin, - måske nogle af os ses til venskabskamp i Hillerød i morgen. I givet fald giver jeg en point - øl.
|
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 11-01-2008 22:27 |
|
|
Matadorens første indlæg, og hvilket ét. Både drama og sex, det er go' læsning. Godt gået gutter, Merete inkl., he he |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 11-01-2008 22:37 |
|
|
Nååh - Jeg kunne heller ikke rigtig forstå, hvori truslen bestod, Merete - Men nu forstår jeg det fuldt ud - Den kan du lære af Nørgaard, hvis Merete nogensinde igen bliver provokeret af en 13-årig |
|
Forfatter |
Daddy
Brugere
Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Lagt på d. 13-01-2008 21:18 |
|
|
Det er klasse!!
Troede Byggematadoren havde travlt i Spanien, men på billedet her
ligner han da en Palermo dreng
SandvadGlem nu alt om den dreng. Han var så usympatisk, at du sikkert med dit milde sind, blot havde forladt kampen….
Det gjorde Merete så ikke. Engang imellem SKAL man sætte grænser
for dem, der ikke forstår eller har lært dem.
På torsdag overtager jeg Peter Svendsen plads, så jeg håber vi er endnu stærkere
Daddy
|
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 14-01-2008 17:52 |
|
|
Kære Daddy
Mange, mange tak for din opbakning - er snart temmelig træt af den dreng
Rart med støtte fra sit hold, selv når man ikke har fortjent det - eller måske især der??
|
|