Forfatter |
Houston - we have problems!! |
Daddy
Brugere
Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Lagt på d. 27-11-2007 22:44 |
|
|
Virum 6 - Esrum 2
The Building Entrepreneur Thorsen is "out of game" for a period of 14 days because of pain in his arm. Jakob Buus is in Holland to correct some few things in an APM investment (Royal P&O Nedlloyd) and Peter
Svendsen is having a school/home confrontation tonight.
Esrum 2 are no. 9 and we are no. 8 before this game, so this was indeed the deep breathe before the storm
20 minutes before start Sir Poul Nørgaard entered the room and he did the difference. He won 3 matches
Merete won 2 matches. The first match she won 3-2. Down 5-8 i 5. set Poul Sandvad called for "time out" He told her to intense the use of her spin dispenser and to focus on top spin on the other blade. She did and won 11-8
Peter Møller won 2 matches and I only 1 For Peter Møller is was his first victory in this season
In double Sus entered with Sir Poul Nørgaard, but they had to leave the match after 11-13 in 3. set
Result 9-5 to Virum
And thank you to our legend Sir Niels Nondal and to Henrik Sandvad for their great support.
Kind regards
Peter |
|
Forfatter |
RE: Houston - we have problems!! |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 28-11-2007 08:16 |
|
|
S pomočjo orodij za preverjanje vhodnih povezav razičite povezave, ki kaejo na vao spletno stran. Ignorirajte neuporabne povezave iz klonov DMOZ, nizko rangiranih forumov, blogov ipd. Pretejte samo povezave iz kvalitetnih spletnih strani in popularnih blogov, ki so tudi tematsko povezane z vao spletno stranjo. tejejo tudi interni linki znotraj vae spletne strani.
|
|
Forfatter |
Svendsen
Brugere
Antal indlæg: 11
Bopæl: Lyngby
Lagt på d. 28-11-2007 09:23 |
|
|
fantastisk |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 28-11-2007 09:57 |
|
|
Ukifikiri kwamba hutaweza kuandika moja kwa moja makala ndefu na nzuri kama hiyo, uanzishe makala ndogo tu (kama hiihesabu), na baadaye watu wengine (au wewe mwenyewe) wataweza kuikuza na kuiboresha.
Tak fordi jeg fik din plads, Sus. Dejligt at vi hev to points hjem. Jeg noterede mig at super-defferen Preben Olsen tabte 3 kampe, alle med 3-0. Godt nok er det kedeligt at træne mod Meretes og Poul Stefs destruktive baghånd, men det lønner sig i kampene |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 28-11-2007 10:00 |
|
|
Destruktive baghånd - må jeg være fri. Den spilles med stor finesse og eftertænksomhed. At nogen så er skrueblinde er jo bare et faktum.. |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 28-11-2007 17:10 |
|
|
Vi skal da lige have et billede af det glade vinderhold:
[img]http://www.vsbtk.dk/images/6%20002.jpg[/img]
Fotograf og coachHenrik Sandvad
Redigeret af Merete d. 28-11-2007 17:11 |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 29-11-2007 00:23 |
|
|
Ihhhh tak, Merete, fordi jeg fik den ære at tage sejrsfotoet. Det vil jeg tillade mig at være lidt stolt af, men den aften handlede s'følgelig ike om mig, men om Jer, og vistnok specielt om ham den langlemmede, som af en eller anden uforståelig grund vil spille baghånd over hele bordet. Men han tog, hvad han kunne bruge fra hvad, der kom ud af min mund, og måske (ja kun måske) kom han så derfor endelig på tavlen - Men af hjertet tillykke til Jer alle - Og nu skal de sidste 2 hold også ha' baghjul - så I kan ha' en rigtig jul |
|
Forfatter |
peter moller
Brugere
Antal indlæg: 2
Bopæl: Lyngby
Lagt på d. 29-11-2007 12:02 |
|
|
Tak for de rosende ord Henrik - og de gode tips under kampene. Vil lige slå fast til kommentaren om at "jeg endelig kom på tavlen", at det kun var min anden holdkamp.... også tak til mine teammates for super god team-spirit fra alle. Er jo en fornøjelse når man lige kan hive Poul med ind til noget "defensiv" træning ved et bord inde ved siden af inden man skulle i kamp mod en "Super-deffer". Vi er på rette vej !!!
peter m |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Lagt på d. 29-11-2007 15:43 |
|
|
Jamen Peter, så har du "statistisk" en stor karriere foran dig. Jeg startede for 5-6 år siden med at tabe 15 singlekampe i træk |
|
Forfatter |
Poul N
Brugere
Lagt på d. 29-11-2007 15:45 |
|
|
BTW - right said Dad |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 29-11-2007 18:32 |
|
|
Måske et lidt spinkelt empirisk grundlag at love en stor karriére på - men jeg vil da så ud fra det grundlag også ønske Peter en stor fremtid indenfor bordtennissporten:h |
|