Forfatter |
Virum 6 - tæt på i Frederiksværk |
Svendsen
Brugere
Antal indlæg: 11
Bopæl: Lyngby
Lagt på d. 24-11-2007 19:10 |
|
|
Lige ved og næsten .. !
Et skadesramt Virum 6 måtte torsdag aften, på trods af god hjælp fra Poul N, bide endnu et nederlag i sig.
Det blev en spændende aften i Frederiksværk, hvor marginalerne igen ikke var på vores side. Historien tro kom vi ellers rigtig godt fra start - var foran 4-1, men blev hentet til 4-4 inden doublerne. Jacob og Poul vandt sikkert deres double, mens double 2 desværre blev tabt med 12-10 i femte. ÆV, med lidt held kunne den ha' sikret det ene point !
Kun en enkelt Virum sejr i de sidste 4 kampe, betød nemlig at vi måtte se Frederiksværk løbe med en 8-6 sejr.
Vi mangler stadig rækkens to bundhold, så nu krydser vi alt hvad der krydses kan, for at holdet bliver skaderne kvit og at marginalerne vil falde lidt ud til vores fordel.
Måske skulle vi endda tænke stort og supplere med lidt doubletræning på mandag |
|
Forfatter |
RE: Virum 6 - tæt på i Frederiksværk |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 24-11-2007 22:33 |
|
|
Sorry guys, jeg havde håbet vi skulle have nogle points med hjem. Ved nærmere eftersyn på ratinglisten, er det nu ikke nogen skam. Jeg glæder mig over at se godt spil fra 2 x Peter. Fantastisk teknik, og sikke slag. Desværre også indimellem nogle mærkelige drops. Her vil kamperfaring senere på sæsonen helt sikkert komme til Jer til gode. Også godt at se at Jakob allerede er godt spillende her i November. Han plejer jo først at toppe i marts! Jeg tør godt sætte et par store fad på, at I ender flere pladser højere end Jeres nuværende placering. Forresten minder det mig om, på det punkt er I fandme kedelige. Tak for kampen, og så ellers direkte hjem til konerne. Der stod jeg alene i badet og havde glædet mig til præmiere-øl
Redigeret af Poul N d. 24-11-2007 22:46 |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 25-11-2007 12:12 |
|
|
Jep, det der med fadbamser kan vi på Virum 5 |
|
Forfatter |
Svendsen
Brugere
Antal indlæg: 11
Bopæl: Lyngby
Lagt på d. 25-11-2007 12:42 |
|
|
Indrømmet - Vi har meget at lære på Virum 6
Tror nu ikke vi havde fundet en udskænkning af fadbamser på skolen i Frederiksværk ! og dog - pedellen har måske et anlæg stående.
MEN lærdom tager vi til os og næste gang har vi 'høker-bajere' med i tasken |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 25-11-2007 23:56 |
|
|
Konditionstræning, Svendsen
Når nu Poul S. for en gang skyld ikke vil vise sig fra den hårde side, så må jeg jo
Vi plejer at være bagud og så overhale modstaderne senere i kampen, når de er flade
Det ser ud til at det modsatte er tilfældet for Jer
Nå men - Op på hesten igen |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 27-11-2007 22:43 |
|
|
hva' satan drikker de ikke øl på 6. holdet????
syntes ellers jeg har set Peter s med en øl en gang, det var godt nok en lille en af slagsen. |
|