Forfatter |
Du spiller ikke godt nok til at vinde.. |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 24-10-2007 22:48 |
|
|
Bagud 2-0 mod Brian Hansen gik jeg forventningsfuld ud til lidt opmuntring og trøst hos min nye holdkammerat Jakob. Sådan skulle det så ikke lige være. "Du spiller ikke godt nok til at vinde" sagde han. De bruger åbenbart ikke at lægge fingerne imellem inde hos Hr. Møller.
Nå, det virkede i hvert fald og Brian er nu et bat fattigere
Jesper Thorsen storspillede med 3 sejre, Jakob tog en, jeg tog 2 og Peter Svendsen var arkitekt bag den ene double sejr med sit seje underskru. Den er anden double sejr stod så vores nye, loopende venstre og højrehånds spillere for. Tvivler på at nogen i rækken er i nærheden af en chance når Jakob og Jesper tager fat.
Hvis man lægger alle disse sejre sammen er facit at VI VANDT 8-6 og de første point er hjemme
Redigeret af Merete d. 24-10-2007 22:50 |
|
Forfatter |
RE: Du spiller ikke godt nok til at vinde.. |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 24-10-2007 23:10 |
|
|
Sådan Det kan være Jacob i virkeligheden kender din psyke ganske godt, Merete. Jeg blev i hvert fald overrasket over din reaktion, da jeg lykønskede dig med din 7. plads på toplisten efter første runde - Du sagde som følgerDet må kunne forbedres. Men godt at se at vi serie 2-spillere i fællesskab ser ud til at ha' disponeret rigtigt ved at søge om et ekstra serie 2-hold i denne sæson
Stort tillykke til debutanterne på holdet. Vi på 5. holdet kan mærke ånden i nakken, men det gør os åbenbart bare bedre - Så vi nappede en 12-2 sejr over Ballerup. Vi vandt bl.a. alle 3 singler mod Søren Jepson, rating 1860. |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 25-10-2007 19:44 |
|
|
Jamen, det er ikke overraskende når "Buus-Møller" har fundet ud af, at træning faktisk kan hjælpe på spillet og Thorsen, han er jo en ren "byggematador" med pandebånd og svedtrøjer! Og så har vi Svendsen, holdets joker som tog pynten af S.Marcher i Mandags, så klart har starter "stille", tænk hvis Øst-holdet får øje på ham! Så Merete, det ser rigtigt godt ud og tænk nogle "frække" hold I kan stille med, det må give et "Sus" i maven ......... |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 25-10-2007 19:46 |
|
|
Jamen Jamen hvor er I suveræne. Kæmpe tillykke fra en meget tilfreds holdkaptajn. Perfekt så tidligt at komme på pointtavlen. Det lover godt for sæsonen. - Og igen hvor er det dejligt at vi så hurtigt har fået stablet et hold på benene - ikke mindst socialt set. Glæder mig allerede til at planlægge vores juleafslutning på holdet.
ha en god aften - |
|