Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 27 2024 19:02:47
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Trine og Emma
Virum - Sisu/MBK 16/9-2006
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Diverse | Larstunga Mombassa Hauthoganga
Forfatter Larstunga Mombassa Hauthoganga
Vendelbo
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 40
Bopæl: Virum
Tilmeldt: 27.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 13:43
Så kom dagen endelig, hvor Hauth vendte tilbage efter sit træningsophold i Tanzania. Han er jo fast besluttet på at vende tilbage til 1. holdstruppen og havde da også det store smil på, da han indfandt sig i klublokalet kl. 10:05 her til morgen. l

"Hej!. Jeg har limet siden kl. 7:30, så pas nu på... Og skynd dig lidt, jeg er bare SÅ klar til at vise dig, hvad jeg har lært på min træningslejr. Og jeg har forøvrigt også været til nummerolog på min tur. Nu kan du bare kalde mig Larstunga Mombassa Hauthoganga". Jeg skulede eftertænktsom på manden. Og kunne da godt se, at han havde været et sted med sol. Læg mærke til de solbrændte og spændstige ben på billedet i fotoalbummet.

Nå, men vi måtte jo i gang. Og efter lidt indspil, så var Hauth klar til en øvelse. Den stoppede dog hurtigt, da hr. Hauthoganga meddelte, at jeg var alt for flink. "Spil nu boldene helt ud til stregerne - det er jo ikke junior B". Jeg havde efterfølgende svært ved at holde på battet af nervøsitet. Kunne bentøjet holde, tænkte jeg.

Men det gik - i 20 sekunder. "AV! sagde han efter min baghånd havde spillet lidt for yderligt. "Jeg mærker noget i baglåret...... !!!! Jeg tænkte tilbage. Og hvorfor skulle det også være anderledes end de sidste 29 gange vi har trænet.

Men Hauthoganga insisterede på at fortsætte. Dog var det nu mig, der måtte køre øvelser. Både benarbejde og serveøvelse. "Og kan du ikke nøjes med at spille i min baghånd" stønnede han.

Som sagt så gjort. Og efter 25 minutters benarbejde med frit spil mod baghånd, så var vi nu klar til en lille kamp - rent for hyggens skyld naturligvis. Jeg tænkte forsigtigt med mig selv, at jeg måtte lægge roligt fra land. Men det var åbenbart ikke nødvendigt..... manden startede med to servefejl!!!!!!. Jeg forbarmede mig og sagde, at vi skulle starte forfra. Endnu en servefejl fik Hauthoganga til at udbryde "Jamen de er helt fantastiske, hvis de altså bare rammer". Han fik endnu en om'er, og vandt efterfølgende de første tre bolde i kampen..... "Nååååååå, der kan du bare se. Jeg er klar til 1. holdet". Hvorefter jeg vandt de næste 11 bolde!!!!

Det gik slag i slag og endte med 4-1 i sæt. Ja, rigtigt læst; 4-1. Jeg kunne ikke lade være med at forære et enkelt sæt væk. Tænk en gang. En 46-årig mand på grådens rand kunne jeg altså ikke stå for. Og slet ikke, når jeg havde min familie med. Både Emma, Adam, Trine og min mor havde indfundet sig i kælderen denne lørdag formiddag. Og i min familie træder vi ikke på folk der ligger ned. Og da Hauthoganga fik sit sæt var min mor da også den første til at klappe.

Efter kampen udbrød Hauthoganga, at han var glad for at få både en fiber og et sæt med hjem. Så han mente, at han var klar til en kamp i næste uge. Vi blev dog enige om, at han skal igennem kvalifikation først. Så Alsøe, Nondal, Styre, Volle og Isser kan forvente at blive kontaktet - i nævnte rækkefølge. Go' vind!

Redigeret af Vendelbo d. 03-02-2007 15:46
Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 14:19
Hold da helt op - I havde jo næsten lige så mange tilskuere som serie 3 smiley

[img]http://www.vsbtk.dk/images/photoalbum/241.jpg[/img]


Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
sus
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 14:27
Ha ha ha - kanon skrevet. Min personlige teori er altså at Hr. Hauth har fået en fibersprængning i låret af at løfte de store tunge "bordtennis-sko"smiley
Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 14:57
Ps. Lars er altså 46... smiley


Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Vendelbo
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 40
Bopæl: Virum
Tilmeldt: 27.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 15:48
Det mente jeg også, men Lars nævnte noget om at han havde fået noget af en medicinmand, der kunne gøre ham yngre. Men jeg har nu rettet det....smiley.
Forfatter RE: Til grin
Hauth
Brugere

Antal indlæg: 4
Bopæl: Ravnevej 4, 2970 Hørsholm
Tilmeldt: 02.08.06
Lagt på d. 03-02-2007 18:27
...hvis man ikke kan være andet, så kan man da altid være til grin.

Håber i det mindste at jeg har bidrage med lidt (falsk) selvtillid til Vendelbo her på det sidste hængende hår af hans 1. holds-karriere.

vh Lars
Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Vendelbo
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 40
Bopæl: Virum
Tilmeldt: 27.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 18:31
Ja, hvis du fortsætter stimen, så må jeg trække mig tilbage og vige pladsen og håbe på reservetjansen - vandbærer måske.
Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 18:57
Men ved du hvad Lars, jeg kan i det mindste hjælpe dig med at få et sejere profilbillede end Vense. Ret nem opgave..

Lover at ikke tage det fra julefrokosten smiley

Måske kan jeg oven i købet få Poul S eller Poul N til at assistere. De er hjemmesidens profil-billede-konger. smiley



Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Poul N
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Tilmeldt: 08.06.06
Lagt på d. 03-02-2007 20:21
Sjov læsning smiley

Hauth, hvordan laver man den der serv, som Vense ikke kan tage? Tror du ikke den kan bruges i Serie 2 også?
Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 03-02-2007 21:14
Dette indlæg er fra Sus & Merete - vi er endelig sammen igen efter en hård fredag aften, alene....altså uden hinanden smiley

Nu Sus:

Vi har det - nu når du noch einmal er skadet Hr. Hauth, kan vi altså godt bruge din ekspertise i serie 2 og 3. Vi ved jo du utrolig gerne vil komme i klubben så nu har du en god undskyldning. Vi forventer servetræning snarest en af de første mandage efter vinterferien. Tro mig, vi er nogen stykker der godt kan bruge det, (på nær Poul S red)

Nu Merete:

Og som betaling for et sejt profil billede taler vi jo next to nothing!!

Begge:
Mødte du Jannik i Afrika???

smiley



Forfatter RE: Larstunga Mombassa Hauthoganga
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 06-02-2007 07:42
Nørgaard, du server da allerede flot - men det kunne selvfølgelig blive endnu bedre hvis du lærer at skrue.... smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005