Forfatter |
Veteraner i skarpt trav |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 29-01-2007 10:46 |
|
|
Det går foreløbig planmæssigt for veteranholdet i 1. division. Alle kampe er blevet vundet, og vi ligger side om side med Brønshøj i tabellen - selv kampscoren er den samme. Nu kan det heller ikke gå helt galt med Gumle og Mao på holdet. De taber stort set aldrig, (også i double er de ubesejrede), så min egen opgave består mest i at sørge for at holdet møder frem til kampene, og spille en gang imellem, så de kan få pusten. Det behøvedes dog ikke lørdag, hvor vi mødte et 2-mands hold fra BTK 61. Triton havde meldt afbud, så der var ikke meget for de trofaste dolls at se på. På nær Brønshøj forstås.
I sidste runde i Helsingør venter Glostrup og en "guldkampen" mod Brønshøj. Det bliver spændende, medmindre vi vælger at "toppe" holdet til netop den kamp. |
|
Forfatter |
RE: Veteraner i skarpt trav |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 29-01-2007 14:59 |
|
|
ÅÅ, hvor dejligt at høre, jeg glemmer aldrig den tid med dig og Fredberg, her bar jeg tasker, hentede vand og øl, imens fik jeg spilled mine kampe og kunne så starte forfra med at servicere, jo der er mange roller i virum. Jeg har planer om at være tilstede i Helsingør, det ligger på tegnebrættet, så kan jeg jo heppe på jer allesammen og især på dig Volle |
|
Forfatter |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 30-01-2007 13:38 |
|
|
Ja godt gået veteraner. I bliver aldrig trætte af at vinde guld
Vi må så håbe på at alle tre mand holder sig "skadesfri" til den sidste afgørende kamp mod Brønshøj |
|
Forfatter |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 30-01-2007 15:22 |
|
|
Meget vellignende foto af mig, jeg føler mig også lige så gammel som Otto, selvom det forlyder at han har drukket flere whiskysjusser i sit liv, end jeg nogensinde kommer til. - I øvrigt kan der altid opstå en sidste øjebliks skade på veteranholdet. Det er set før - men så må vi bare sætte en af vore andre veteraner ind i stedet. |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 30-01-2007 17:43 |
|
|
Kære Volle
Jeg er glad for du opdagede Otto. Det er en ny feature på siden, at folk uden profil billede risikerer at få Otto som billede. Vense havde ham i sidste uge - dog meget, meget kortvarigt fra lørdag kl. 23.07 til lørdag kl. 23.08.
Du og andre kan bare sende mig et billede de gerne vil have på, hvis de bliver trætte af at være ugens Otto
Redigeret af Merete d. 30-01-2007 17:45 |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 01-02-2007 09:26 |
|
|
Lige jeres top-modstanders syn på sagen
Mellemrunderne i DT for old boys og veteraner er i denne weekend afviklet.
Brønshøj var selv værter i Grøndalscenteret i Veteran 49 år med holdet bestående af Jørn Wiig, Sv. E. Blixt og Helge Kocman.
Brønshøj – Viby 6 - 1
Traditionelt en lige kamp, men Sven E. startede med at at slå Viby’s 1. mand Henning Jacobsen efter godt spil, derefter var vejen banet til en let sejr.
Helge 2/2 Sven E. 2/2 Jørn 1/2 Helge+Jørn 1 double
Brønshøj – OB 6 – 3
Et homogent hold der altid er med i medaljekampen. I denne kamp var Brønshøj i krise, men godt bakket op af et kompetent publikum, kom vi igennem søgangen.
Vi kommer bagud 2-3 efter vi har tabt 2 nøglekampe, hvorefter Jørn får udlignet til 3-3 efter en hård 5. sætter mod OB’s 3. mand. Sven har det svært i denne match da OB’s spillere virkelig forstod at spille mod ”Neubauer”. Vi vandt de sidste 3 kampe og fik sejren hjem.
Helge 3/3 Jørn 2/3 Sven 0/2 Helge+Jørn 1 double.
Status efter 2 runder.
Brønshøj 5 kampe 10 point score 30-8
Virum 5 kampe 10 point score 30-8
Det ligner sidste års opgør hvor det hele afgøres i sidste kamp mellem Brønshøj – Virum. (bare de nu ikke får skader , så de bliver nød til at tage reserver på!!)
Først skal vi dog lige spille mod Sisu (med Claus P.) Det kan blive svært nok.
Redigeret af Merete d. 01-02-2007 09:27 |
|