Forfatter |
Generobring af næstsidste-pladsen |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 11-12-2008 00:42 |
|
|
Med risiko for trusler om lykkepiller og det der er værre, så er recepten for 5. holdet klar - Lad Poul S. blive hjemme
Hybrid Nemesis vil det sikkert sådan at næste gang jeg ikke er på holdet og Poul S. er, så vinder de
But anyway - Virum 5-Helsingør 8-6 - Walther havde lukket og vi havde ingen bajere med selv, så vi måtte gå hver til sit med hænderne over hovederne.
Sørens spil sejlede, boldene sejlede for ham, men alligevel blev det stolpe ind for ham i alle 3 singler.
Steen beholdt sit momentum delvist og tog en enkelt Poul N med stabil formkurve tog også en enkelt over Helsingørs 2. mand på dagen:h og skribenten med en opadgående formkurve tog også en enkelt over Helsingørs 1. mand - Endnu en 1900-points mand lagt ned - I øvrigt en af de mest sympatiske af slagsen - Henrik Wich.
Og så var der jo lige det med doublerne - Steen og Poul N. vandt 3-2 og Søren og jeg vandt 3-1 - Så gik regnestykket vist op, ik'
Vi overvintrer nu af points med Jægerspris på tredjesidste-pladsen, så der er lagt op til en spændende revanche-match lige efter nytår mod dem - Uden Poul S.
Nå - Spøg til side - Poul S. og jeg havde i øvrigt en hyggelig tur sammen med en del af ungdomsspillerne til Odense i weekenden, så tro på ingen måde at jeg bærer nag over den med lykkepillerne - Men som englænderne siger; it is forgiven, but never forgotten |
|
Forfatter |
RE: Generobring af næstsidste-pladsen |
Poul N
Brugere
Antal indlæg: 73
Bopæl: Værløse
Lagt på d. 11-12-2008 09:03 |
|
|
Enig, Jægerspris bør vi gå efter at besejre. Og der er også et par andre hold vi kan have en chance mod. Ikke for at forklejne vores 2 sejre, men de var begge på 8-6, på hjemmebane og mod hold som ikke stillede i stærkeste opstilling. Men det er vilkårene for alle hold, og vi spiller vores chance hver gang.
Reglerne for nedrykning fra Serie 1 er skrappe. 2 hold rykker direkte ned. 3. sidste spiller nedrykningskamp. Taberen af nedrykningskampen spiller endnu en kamp - om reservepladsen. Vi har prøvet det før, og det var ikke sjovt. Kampene synes at fortsætte i det uendelige. Der er aftensol på tennisbanen og motorcyklerne er på gaden.
Konklusionen er derfor at vi skal undgå at blive 3. sidst. |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 11-12-2008 09:19 |
|
|
Stort tillykke med sejren - en rigtig god aften i Virum Hallen. Vi må fejre det på torsdag til juleturneringen. - Nonne har lovet "bamser" til hele bundtet - yiiihhaaaaa |
|
Forfatter |
poseman
Brugere
Antal indlæg: 24
Bopæl: signalvej 161 1 th 2860 søborg
Lagt på d. 11-12-2008 16:55 |
|
|
syntes det er tankevækkende, at de to gange vi har fået point er uden Steffensen:-)
Sejlende spil, hvad snakker du om Sandvad, det eneste der sejlede var mine smash, men det skyldes mit nye bat. Det skal jo lige spilles ind, så skal nok være skarp til andet halvår. |
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 12-12-2008 08:51 |
|
|
Godt gået gutter - Det der imponerer mig mest er egentlig at Søren formår at vinde en double med Sandvad. Hvordan kan det lade sig gøre når manden ikke flytter sig?? Jeg antager, at det er fordi at Søren undtagelsesvis havde en dag hvor han rent faktisk kunne ramme pladen........
Jeg sporer i øvrigt formfremgang hos alle spillere undtagen mig selv, så det er sgu nok ikke helt tosset at sætte mig ud på tilskuerpladserne. Men gutter, jeg kommer stærkt tilbage! |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 12-12-2008 11:45 |
|
|
he he - det der med at sætte dig ud på tilskuerpladserne plejer du da selv at gøre ganske effektivt ???
Men du er klart den sjoveste spiller at se på hold 5 så vi glæder os til dit comeback.
ses vel på torsdag..... :h |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 12-12-2008 17:28 |
|
|
Shhhh, Poul - Modstanderholdene kan også læse det vi skriver, og Helsingør fandt i hvert fald ikke ud af det der med, at jeg helst ikke flytter mig |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 12-12-2008 22:30 |
|
|
Gud ved om der snart kommer et nyt nytårsfoto af mig - Det er i hvert fald lige op over, ik'
Når alkoholen glider ned, så plejer der at komme faaantastiske fotos frem med mig - Medmindre jeg har drukket fotografen væk fra kameraet
Og når der trods alt kommer et vellignende foto frem, så plejer dejlige Merete at være behjælpelig med at tilpasse det. Er du klar på tasterne, Merete ? |
|