Forfatter |
Virum - Kbh. 10 - 4 |
kokos
Brugere
Antal indlæg: 9
Bopæl: Spurveskjulsparken 8
Lagt på d. 20-02-2007 15:11 |
|
|
Ja, 3. holdet er "vi ligger nr. 1" synger vi i øjeblikket........vi er rykket foran Vedbæk, og er klar til oprykning......nåh nej Virum-hold kan jo ikke rykke op.........
En flot sejr over et på papiret stærk Kbh. hold. Thue, Flemin 3 hver, og specielt Flemins kamp mod Mich Pedersen var meget seværdig, og efter at have været bagud i 5. med 0-6 (håber ikke det er derhjemme!!!!!) vendte han kampen og vandt med 2 i 5. Flot. Og Lene......Flemins Lene var tilskuer...............
Kokos taber 2, Jesper 1 og Flemin og Jesper i double.
Tal for støtten - Piger
henrik.schmitz@nordea.com |
|
Forfatter |
RE: Virum - Kbh. 10 - 4 |
Vendelbo
Brugere
Antal indlæg: 40
Bopæl: Virum
Lagt på d. 20-02-2007 16:18 |
|
|
øøøøhhhh - jeg var der også!!!! Men jeg er måske med i "piger". Hmmmm
Ellers kan jeg oplyse, at Lenes tilstædeværelse langt om længe fik Flemin til at købe nye trøjer hos Ramberg. Hun ville simpelt hen fortsætte i Michael Pedersens fodspor (0-6), hvis han ikke købte nye trøjer.
Og det ville han trods alt ikke være med til. TAK LENE! |
|
Forfatter |
Merete
Super Administrator
Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Lagt på d. 20-02-2007 17:46 |
|
|
Det var en fornøjelse at overvære for alle 4 dolls - inklusiv Sus' yngste datter Josse. Dejligt at se at Flemins trick med at udvise spillerglæde og overskud har virket så godt på Kokos. Også i doublen hvor han hev Thuesen gennem til sejr
Og så var det sandelig også skægt at overvære Vense underholde som dommer. Der var det hele - bl.a. væltede sodavand og forvirring om kampen var slut eller ej. Hvem ved om Flemming Larsen snart får konkurrence fra uventet kant?
|
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 20-02-2007 17:54 |
|
|
Jeg er også meget i tvivl, hvem er de piger, Lene er vel ikke tvilling, Vense var måske kattedronning her op til fastelavn når, jeg MÅ også lige "sende" en hilsen til Lene, nu har vi set Flemin i trøjer som genkalder minder fra murens fald og western-serien Bonanza, så måske har Flemin været på modemesse, der sker jo underlige ting med folk som kommer OP i alderen Iøvrigt tillykke med sejren, men fokus må være at tegnebogen blev luftet....... |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 20-02-2007 18:18 |
|
|
HVOR er det typisk, nu skriver jeg endeligt et indlæg og så har Merete klargjort det HELE, hun ser og hører snart ALTING, der er vel ikke gemt en clairvoyanct i super adm. eller er serie 3 spillere bare så mangfoldige Når, nu ved jeg ikke hvad jeg skal skrive, jo storkamp i aften mod PTI kl.19.30. og det er inden snestormen ligger landet øde, så mød op, gode facilitetter på alle måder, især er vi sikret mod en "atomkrig" ifølge Nørgård!! Så vi ses på en ny "måde"! |
|