Forfatter |
Nye piller? |
Flemin
Brugere
Antal indlæg: 7
Bopæl: Ejgårds Tværvej 7A
Lagt på d. 22-01-2007 15:29 |
|
|
2. div. holdet rider videre på Fuentes pakken.
Søndag 21/1 blev det en ny storsejr til holdet i form. 11-3 over Brøndby på udebane. Nederlagene kom i doublerne samt kokos i single. Ramberg vikarierede på glimrende vis for Dr. Jesper Christensen. Doktoren (uden piller) var udlånt til 1. div. holdet for at redde dette holds ære i Næstved.
Hvorfor så denne overskrift om nye piller?
Jo vi må også være ærlige og konstatere, at spændingsniveauet hos en enkelt af holdets spillere i Brøndby nåede et niveau, hvor det virker alvorligt hæmmende på hans spil. Samtidig virker den (under spillet) konstante "brok" og "kommentering" af egne manglende evner stærkt motiverende på hans modspillere. Men måske er der blot tale om en overdosis Fuentes, der kan klares med et par beroligende piller.
Flemin |
|
Forfatter |
RE: Nye piller? |
Vendelbo
Brugere
Antal indlæg: 40
Bopæl: Virum
Lagt på d. 22-01-2007 16:16 |
|
|
Ja. Det var så Flemin som vi kender ham. Ikke noget med at åbne op for posen så vi kan se indholdet. Nææææhhhhh nej. Det hele skal pakkes ind i vat og bomuld.
HVEM HAR DE PSYKISKE PROBLEMER, DER NÆVNES?
Vi er nogle der følger holdet, så vi vil vide, hvem der har brug for lidt moralsk opbakning - alternativt nogle af de stærke piller! |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 22-01-2007 16:43 |
|
|
Hvad er nu det ? Hvem mangler hvad-pakken er ude af kontrol-er det en tale pædagog vi skal have fat i, eller en kirurg til brok, vi må vide det inden det er for sent!!?? Jeg selv har ikke noget bud på hvem der har det sådan, det er jo nogle man finder på visse "afdelinger", så det er jo en gåde..........Hvem helv..... er det......
Nå du bor jo osse på en tværvej, så det kan være svært for den enkelte på holdet at finde vejen...... |
|
Forfatter |
RE: dårlig omtale er jo....... |
kokos
Brugere
Antal indlæg: 9
Bopæl: Spurveskjulsparken 8
Lagt på d. 23-01-2007 14:12 |
|
|
.......MEGET bedre end ingen omtale. Tak Flemin
henrik.schmitz@nordea.com |
|
Forfatter |
RE: Svar til Svensson og Vendelbo |
Flemin
Brugere
Antal indlæg: 7
Bopæl: Ejgårds Tværvej 7A
Lagt på d. 24-01-2007 09:10 |
|
|
Jeg kan desværre se mit referat har givet anledning til grove overtolkninger hos de herrer Svensson og Vendelbo.
Nej vi har ikke på 2. div. holdet nogle "psykiske problemer" eller snak om "lukkede afdelinger".
Vi har ganske enkelt en spiller, der i Brøndby-kampen havde et spændingsniveau, der hæmmede hans slag samtidig med hans "brok" over manglende evner ansporede hans modspillere.
To fænomener, der iøvrigt er ganske velkendte i Virums kælder.
Tag blot de herrer Svensson og Vendelbos baghånd. Den enes baghånd er slået lidt mere frit end den andens. Hvem det er, der har den lidt spændte - og vi må være ærlige og sige noget låste baghånd -må i selv prøve om i kan gætte denne gang.
Og hvad angår brok over manglende evner, er det jo heller ikke så ofte det i Virums kælder medfører den store forståelse og sympati-tilkendegivelser fra modstanderen. Nej reaktionen fra ham den på den anden side af bordet er som oftest et veltilfredst smil om munden (nogle gange grænsende til en høj latter) og de næste bolde slået med endnu mere selvtillid.
Flemin |
|
Forfatter |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 24-01-2007 16:05 |
|
|
Det kan godt være at fejlen er min.
I min iver efter gode resultater, er jeg måske kommet til at overdosere/langtidssikre? en enkelt spiller på holdet
Vejldningen der fulgte med pakken fra Fuentes var på spansk. Beklager Kokos |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 24-01-2007 19:06 |
|
|
Det er en fornøjelse Flemin, at jeg endelig ser et indlæg fra dig, du er jo om nogen en med "modsatte" meninger og dem har jeg savnet, da vi to har hver sin spillestil og derfor ikke "mødes" så ofte, men at det skulle være Kokos, det havde jeg ALDRIG gættet...
På med et nyt indlæg til næste kamp, tænk hvor mange du glæder og det har vi alle brug for i en klub som virum.....måske ses vi torsdag kl 20 til topkamp i serie 3, så kan du jo skrive referat |
|