Forfatter |
Grázias Eufemiano Fuentes |
Thomas
Administratorer
Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Lagt på d. 08-12-2006 07:15 |
|
|
El doctor Eufemiano Fuentes ha ingresado en la prisión de Soto del Real..............men jeg kan afsløre at pakken faktisk alligevel nåede frem til Virumhallen. Jeg fandt den på kontoret for en lille måned siden.
Vi havde lige tabt til Tølløse og jeg var meget nervøs for mit holds fremtid. Flemins hypokondri, Brissers dårlige leg, Kokos der var i lysterapi, Doktors svingende form, Gumles gammelmandsspil og mit eget dårlige lår.
Så jeg var villig til ALT. Undskyld Vendelbo set i bakspejlet skulle du og dine holdkammerater selvfølgelig have haft pakken
Og man må sige at det hjalp. Flemin hvem har hørt om sygdom/skader fra hans mund den sidste måneds tid. Brisser skadesfri, Isser skadesfri, Kokos glad igen, Gumle født på ny og så selvfølgelig det endelige bevis på at det at snyde desværre betaler sig. Doktors mirakuløse forvandling fra en giftig men noget ordinær spiller til en lysende stjerne med kæmpe stort mentalt overskud/arrogance
I går vandt vi således igen en kæmpesejr (11-3 over Brønshøj) og konsolliderede vores position som nr. 2 i rækken.
På tirsdag spille vi sidste kamp inden jul hjemme mod Hillerøds elitedivisionsreserver.
PS!
Har sendt mit julegave ønske til Spanien og bedt om at få fremtidige pakker sendt direkte til mig selv. Tænk hvis det stoppede...... |
|
Forfatter |
RE: Grázias Eufemiano Fuentes |
Flemming
Brugere
Antal indlæg: 60
Lagt på d. 08-12-2006 10:52 |
|
|
Tillykke med det flotte resultat i går. "Pakken" har øjensynlig haft gavnlig indflydelse på resultaterne. Kunne vi ikke også få lov til at låne den på østserieholdet til reparation af tiltagende alderdomssvækkelse. Når jeg tænker på Wieth (springerknæ), Starup (tung i røven), Koch (ikke altid mentalt nærværende) og mit eget svingende spil, sådan vekslende mellem skidt og meget skidt, så kunne vi have godt af et par skud fra "pakken" Thomas. Så hvis du lige vil have os i venlig erindring........... |
|
Forfatter |
Buchwald
Brugere
Antal indlæg: 9
Bopæl: Stenhøj Have 11
Lagt på d. 08-12-2006 11:58 |
|
|
Også et stort tillykke fra eleven. Fedt og humoristisk indlæg du her har leveret. Behold endelig pakken. Den påvirker både holdet fysisk og dig mentalt og dogHva' med førsteholdet i dag og i morgen???? |
|
Forfatter |
stig
Brugere
Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Lagt på d. 08-12-2006 17:51 |
|
|
Bare rolig Isser og alle andre der er ved at løbe tør for "stof"! På min rejse Mandag er jeg igen i kontakt med min læge, så der skulle gerne ligge pakker under træet til alle der tror på julemanden og er det ikke nok træder " Frelsens Hær" til, men det er vist med et helt andet indhold......... |
|