Forfatter |
Bundgyser |
Jesper Thorsen
Brugere
Antal indlæg: 13
Lagt på d. 27-02-2008 16:21 |
|
|
Merete, Thorsen, Jakob og Sandvad var draget den lange vej mod Esrum. Efter et par runder i Allerød rundkørsel, kom bilen på rette vej og de ca. 40-50 km var krydret med gode Sandvad-historier, om op- og nedrykningsspil, samt historiske fakta fra fortid og nutid i Virum-Sorgenfri Bordtennisklub. Om det var inspirationen fra den kulturelle biltur eller nervøsiteten for nedrykning, der bidrog til Virums sejr skal forblive uvidst.
Merete var aftens stolthed med 3 sejre og en vilje af stål. Undertegnede var middel anlagt og nuppede 2 sejre, samt godt irriteret over det ene nederlag, da jeg havde lovet Merete fuld udbytte.
Jakob viste forbredret spil som resulterede i 2 sejre. Sandvad nappede også 2 sejre med sit rolige og kontroleret spil, der til tider mindede om 90+ bordtennis på sovemedicin.
Alt i alt en hyggelig aften hvor vi kom hjem med fuld udbytte i kraft af 2 point og vores største sejr til dato på 11-3.
|
|
Forfatter |
RE: Bundgyser |
sandvad
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Lagt på d. 27-02-2008 17:35 |
|
|
Nå - Så har jeg fået debut som divisionsspiller uden at vide det |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 27-02-2008 17:51 |
|
|
Ja - Trenden i Virum er jo, at selv 60-årige spiller som nogle på 30 - Al respekt for det - Men som Carsten Egeholt andetsteds en gang har skrevet "Så er det kun de døde fisk, der flyder med strømmen" - Så jeg tillader mig en gang i mellem som 46-årig at spille som 90+
Og forskellen på at spille lidt skak ved bordtennisbordet og som en 90+-årig kan nogen gange være svær at spotte, selv for det trænede øje
Jeg synes i øvrigt ikke om at spille i Esrum, men nogen gange må man jo ofre sig på klubåndens hellige alter, og det var en hyggelig tur både ud og hjem og en rigtig go' idé fra Jakobs side med samkørsel af hele holdet
Tak fordi jeg måtte deltage i holdets største sejr i sæsonen |
|
Forfatter |
Jesper Thorsen
Brugere
Antal indlæg: 13
Lagt på d. 27-02-2008 19:43 |
|
|
Skarpt observeret Sandvad. Indlægget skulle selvfølgelig være skrevet i en "Serie 2" tråd. Jeg har bare så store tanker om vores bordtennisniveau og 2 division, Hvem ved!! Med lidt servetræning skulle det nok være muligt:h
|
|
Forfatter |
Poul S
Brugere
Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Lagt på d. 28-02-2008 06:46 |
|
|
Tillykke med sejren! - havde I glemt GPS'en? |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 28-02-2008 10:59 |
|
|
Nææh, Poul - Jakob valgte at høre på GPS'en i stedet for Meretes anvisninger, som tydeligt sagde ligeud i rundkørslen |
|
Forfatter |
sandvad
Brugere
Lagt på d. 29-02-2008 15:01 |
|
|
Ja - Så skal I jo både slå Allerød og tage point mod den sidste modstander, hvis I vil forbi Allerød, da Allerød har Esrum tilbage |
|
Forfatter |
sus
Brugere
Antal indlæg: 59
Lagt på d. 02-03-2008 21:36 |
|
|
hvor er det bare en flot sejr - stort tillykke. I er bare for gode. |
|